Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Assalamualaikum…

Betul ke tajuk tu? ESP Shaklee Murah? Ya, betul. Anda boleh dapatkan ESP Shaklee murah di sini tapi hanya untuk bulan ni sahaja tau. Kenapa? Sebab bulan ni ada promosi Beli 6 PERCUMA 1.

ESP Shaklee Murah

Haaa…memang istimewa kan. Beli 6 dapat percuma 1. Bukan itu sahaja, boleh dapat free membership pula tu. Lepas ni dah boleh la beli supplemen Shaklee dengan harga ahli. Dah tentunya jauh lebih murah. Memang ESP Shaklee Murah bulan ni!!

Asyik cakap ESP Shaklee Murah je, apa kegunaan ESP ni sebenarnya?

ESP ni membekalkan protein untuk keperluan seharian kita. Ia membekalkan asid amino perlu. Protein ni memang pentinglah dalam badan sebab ia makanan utama sel-sel dalam badan. Bila sel tak cukup makanan, maka sel-sel pun mulalah mati jadi bintik-bintik hitam pada kulit. Lagi bahaya kalau ada fungsi organ dalaman yang kurang berfungsi bila tak cukup protein ni.

Kalau sel tak sihat pula, mulalah timbul macam-macam masalah. Sel berpecah secara abnormal menyebabkan ketumbuhan. Sel menghasilkan minyak berlebihan menyebabkan jerawat dan macam-macam la lagi.

 Eh, tapi saya memang suka makan ikan, ayam dan daging. Dah cukup protein dah.

Memang sebaik-baiknya ambil dari sumber makanan asli seperti ikan, ayam dan daging. Cumanya makanan kita sekarang ni dah tak macam makanan dulu. Kebanyakannya ayam GMO. Bahayanya ia akan bagi kesan sampingan yang merbahaya pada badan tau. Itu dari segi bahan mentah.

Macam mana pula dari segi proses masakan? Protein sangat sensitif dengan suhu tinggi. Semasa kita masak dan goreng banyak protein yang hilang. Jadi tinggal beberapa peratus sahaja yang diserap dalam badan.

Tengoklah perbezaan saiznya..

Tengoklah perbezaan saiznya..

Kalau macam tu saya minum air soya banyak-banyak la.

hmm…saya tak cadangkan ambil air soya banyak-banyak. Bila ambil sesuatu secara berlebihan boleh memudaratkan. Lagi pula kebanyakkan soya yang dihasilkan dipasaran bersifat GMO. Jadi akan memberikan kesan negatif seperti  kanser, mengganggu hormon dan lain-lain.

ESP Shaklee diproses dan dibasuh dengan teliti untuk memastikan komponen yang berguna tersimpan dan komponen yang tidak berguna dibuang.

Siapa yang PERLU ambil ESP?

Jadi, apa tunggu lagi? Jom dapatkan segera ESP Shaklee yang murah ni.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

2 Responses to “ESP Shaklee Murah”

Leave a Reply

CommentLuv badge

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?