Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung HUMANITARIAN CARE MALAYSIA BERHAD :
Maybank Islamic : 5515 7500 4299
Bank Islam : 1209 2010 0349 04
CIMB : 8602 135 592
Website: www.mycare.org.my

Assalamualaikum..

Nak cerita lagi kisah bawa anak-anak ke seminar. Sebenarnya kalau seminar selain yang Shaklee atau upline (kumpulan kami) buat, memang tak berapa rajin nak bawa ke seminar. Sebab kebanyakannya memang tak kid’s friendly. Yelah, masing-masing pergi nak serius belajar untuk bisnes, tak nak anak-anak ganggu. Tapi saya ni memang ke mana-mana pun akan bawa anak-anak sebab takde orang lain nak jaga. Pernah sekali dua je tinggalkan anak dengan parents, itupun sebab seminar separuh hari.

Sabtu lepas saje bawa anak-anak ke seminar tentang pemasaran FB. Memandangkan tempatnya pun tak berapa jauh dan seminar pun setengah hari je, mungkin ok. Biasa pagi-pagi anak-anak berkelakuan baik sikit.

Bawa anak-anak ke seminar

Sebelum acara bermula. Bila dah mula dan penuh, anak-anak terpaksa duduk bawah dengan ummi sekali.

Alhamdulillah, anak-anak saya boleh dikatakan berkelakuan agak baik. Mungkin sebab dah biasa bawa ke usrah, daurah, ceramah, solat jemaah di masjid/surau atau semasa program. Bukan sejak lahir tapi sejak dari dalam perut lagi. Alhamdulillah, tarbiyah banyak membantu kami. Tarbiyah banyak membantu saya untuk lebih kuat. Memang dah terbiasa dengan majlis-majlis, mungkin sebab tu mereka boleh berkelakuan agak baik.

Tapi biasalah budak-budak, ada masanya memang mereka nak berlari, nak menjerit juga. Kalau tak rasa tak puas agaknya. Biasanya waktu pagi adalah masa mereka berperangai baik. Yang penting dah cukup makan dan dah cukup tidur. Ibu-ibu pun kalau nak bawa anak-anak ke seminar sediakanlah keperluan mereka. Bawa mainan atau buku untuk dibaca atau kertas untuk di tulis. InsyaAllah mereka akan berperangai lebih baik.

Biasanya juga sebelum ke mana-mana program atau seminar, saya akan pesan siap-siap pada anak-anak supaya cuba berkelakuan baik sebab ummi nak menuntut ilmu.  Seboleh mungkin saya cuba bayangkan suasana di sana dan pesan beberapa kali. Kadang-kadang menjadi, kadang-kadang tak menjadi.

Muadz sejak dah bersekolah ni dah pandai main dengan kawan-kawan. Kalau jumpa kawan mesti nak terus ajak bermain. Kalau nak main tu memang kadang-kala bising juga. Jadi, bagi saya memang penting untuk ke tempat yang mesra kanak-kanak ni.

Oh ya, untuk seminar di atas saya tak dapat tunggu sampai habis sebab sepatutnya habis tengah hari tapi macam agak lambat pula sebab ramai bertanya soalan. Jadi saya terpaksa pulang dulu sebab anak-anak dan saya sendiri pun dah lapar. Tapi alhamdulillah, banyak juga ilmu yang dapat di kutip.

Saya percaya, selagi mana kita ada keinginan dan niat untuk menuntut ilmu serta berusaha ke arah itu, Allah akan bantu.

Bukan senang nak senang, dan tak susah nak susah. happy

 

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp | Telegram : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

One Response to “Bawa anak-anak ke seminar”

Leave a Reply

CommentLuv badge

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?