Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Eksperimen

Eksperimen : Vita lea merosakkan buah pinggang?

Assalamualaikum..

Baru-baru ini saya dapat kiriman gambar di bawah dari seorang rakan. Gambar tersebut yang dilakukan oleh salah seorang pengedar syarikat U membandingkan produk U dengan produk-produk lain. Hasilnya epal produk U kekal cantik manakala 2 lagi produk menghitamkan epal. Jadi, adakah benar vita-lea merosakkan buah pinggang?

Vita lea merosakkan buah pinggang

 

Adakah bahan dalam setiap produk itu sama? Adakah setiap produk mempunyai fungsi yang sama untuk dibandingkan?

Jom, kita ikuti pula hasil eksperimen rakan saya Puan Yana dari Vitamin Kita.

Puan Yana menggunakan 4 jenis produk Shaklee iaitu Garlic, Vitamin C Chew, SR Vitamin C dan Vita lea. Satu lagi cawan tidak diletakkan apa-apa, hanya air dan epal. Tak perlu dibandingkan dengan produk lain, yang mungkin kita tak pasti tentang kandungannya. Tapi kami yakin dengan Shaklee dan lebih tahu tentang produk Shaklee. Jadi, jom kita lihat hasilnya. (Gambar dan hasil eksperimen diambil dengan kebenaran Pn Yana)

Apa yang terjadi selepas 7 jam?

Read the rest of this entry »

Assalamualaikum..

Sejak Shaklee semakin banyak mendapat hati dikalangan rakyat malaysia terutama golongan ibu-ibu, banyak betul mitos tentang supplemen yang keluar. Baru-baru ini, kami dikejutkan dengan berita di bawah pula.

Jom baca tulisan Kak N dari AnakkuWiraku.

Masih saya ingat satu video yang pernah saya tonton…dalam video tersebut dinyatakan bermula 2011 seterusnya manusia lebih banyak hidup dalam tekanan, maka pengambilan supplement adalah salah satu cara yang disarankan untuk mengatasinya selain memastikan keperluan rohani dipertingkatkan.

Maka bagi mereka yang oppurtunist, pastinya mengambil ini satu peluang perniagaan dengan menghasilkan supplement mereka sendiri. Maka sampai satu peringkat kita dapati lambakan supplement dalam pasaran sehingga membuatkan manusia keliru untuk memilihnya.

Tidak perlu pergi jauh, memadai kita melangkah masuk satu farmasi….dan kita mula bertanya, saya perlukan vitamin C…pasti kita ditunjukkan dengan pelbagai jenama vitamin C. Bagi penjual yang pentingkan keuntungan, pasti mengesyorkan vitamin c yang mahal yang kononnya setanding dengan kualiti. Namun tidak dijelaskan mengapa dengan lebih lanjut. Sedangkan vitamin c yang bagus adalah jenis pelepasan masa kerana ia adalah vitamin larut air.

Pernahkah anda terlintas….Apakah sebenarnya vitamin yang selamat di ambil?

Sebagai pengamal tegar supplement selama 12 tahun , saya memilih Shaklee kerana :

  • Dr Forest C Shaklee adalah orang pertama yang menghasilkan Vitalized Mineral yang kini digelar VITAMIN.
  • Vitamin Shaklee adalah asli, tiada pewarna, pengawet malah perasa tambahan.
  • Vitamin Shaklee tiada silika gel dengan ini membantu penyerapan dengan lebih baik.

UJI Vitamin anda. 

Cuba anda ambil sebiji multivitamin yang sedang anda amalkan….genggam selama 5 minit, jika anda dapati tangan anda melekit serta warnanya melekat dengan tangan anda, maka saya sarankan anda memilih vitamin yang lebih baik.

Vitamin yang sintetik biasanya mengandungi silika gel, pewarna, perasa dan pengawet tambahan….bahan-bahan ini boleh memudaratkan kesihatan kerana tubuh kita hanya perlukan yang asli.

Hakikatnya pewarna, pengawet dan perasa tambahan ini tidak diperlukan oleh badan dan jika diambil secara berterusan dikhuatiri boleh memudaratkan kesihatan.

Kesihatan itu sangat mahal…maka amalkan pengambilan supplement dengan ilmu dan  bukan kerana trend semata-mata.

Keunikkan Shaklee

1. ENERGIZING SOY PROTEIN
· Sumber terbaik daripada kacang soya
· Mengandungi protin lengkap (9 essential amino asid)
· Protin mental
· Kolesterol “0” serta rendah lemak
· PER(Protein Efficiency Ratio) yang tinggi – 2:5
2. VITA-LEA
· Mengandungi 12 vitamin dan 7 Galian pada kadar yang seimbang
· Larutan yang cepat (17 minutes disintegration time)
· Folic Acid dan Biotin 100%
· 2 biji membekalkan 600 mg calcium
· Diuji oleh 48 saintis selama 198 jam bagi setiap ‘batch’3. VITA -C 500 mg SUSTAINED RELEASE
· Pelepasan perlahan-lahan – 100mg setiap jam selama 5 jam
· Bio-flavonoid C complex
· Sumber terbaik – Rose hip
· 1 bij mengandungi vitamin C seperti mengambil 7.5 biji oren segar

4. B-COMPLEX
· Sumber terbaik – Torula dan Brewers Yeast
· Mengandungi 8 jenis vitamin B
· 100% Folic Acid dan 100% Biotin
· Tidak mengandungi pewarna tiruan

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.


Assalamualaikum..

Alhamdulillah, dah beberapa bulan menggunakan Get Clean Water Pitcher dan memang sangat berpuas hati.

Waterpitcher

Bagaimana saya boleh sangat yakin dengan kebersihan air tapisan Water Pitcher ni?

Bulan lepas secara tidak sengaja suami saya tertinggal beg yang mengandungi botol air di kelas dan dia minta kawannya simpankan begnya. Selepas 2 minggu, dia dapatkan semula begnya dan didapati air dalam botol tetap bersih dan jernih dan kawannya tak usik pun air dalam tu.

Kalau air masak biasa tentu dah berkeladak bawahnya dan berwarna sedikit keruh kan. Maaf saya tidak dapat menyediakan gambar sebelum dan selepas. Terlupa nak ambil gambar.

Apa kata anda cuba sendiri dan rasai perbezaannya?

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

 

 

Assalamualaikum..

Minggu lepas saya buat satu lagi eksperimen dengan Basic H. Semasa nak jemur baju Muadz tiba-tiba ternampak ada chewing gum melekat di seluarnya. Mula-mula cuba gosok-gosok untuk tanggalkan tetapi macam tiasa kesan. Teringat tips Kak N, lalu saya pun titikkan basic H di tempat chewing gum. Gosok sikit. Tak sampai 2 minit dah tanggal. Mudah betul dan tiada kesan langsung.

Terlupa pula nak ambil gambar.

Dah cuba Basic H?

Untuk bulan ini, kami menyediakan botol semburan percuma dengan setiap pembelian basic H. Mudahlah nak sembur lantai, cermin, dapur dan lain-lain. Nak sembur kepala anak masa dia demam pun boleh. Boleh membantu mempercepatkan penyejukkan badan.

Jom dengar apa kata seorang sahabat saya ni…

Banyak lagi kegunaan Basic H, boleh lihat di sini.

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

Assalamualaikum..

Hari ni nak kongsikan satu eksperimen yang dibuat oleh seorang akak ni. Apa eksperimennya? Jom baca di bawah ni.


Jadi, apa kata kita cuba juga eksperimen ini. Jangan lupa, konsep “supply dan demand” tu penting. Lebih kerap kosongkan payudara sama ada dengan pam atau penyusuan, maka lebih banyak la susu terhasil.

Teringat suatu ketika dulu, Muadz mengalami growth spurt. Asyik nak mengempeng je. Saya layankan aje. Masa kat office bila mengepam pun hasil lumayan aje sebab baby kerap menyusu. Seronok betul.

 

Sekarang ni Muadz banyak main aje. Suruh menyusu pun dia menyusu kejap-kejap pastu sambil menyusu buat aksi akrobatik menungging-nungging. Kelakar betul.

sumber : GenkiMomma

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.


Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?