Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Info Sihat

Shaklee Landmark Study

Assalamualaikum…

Ahad lepas saya ke satu kelas shaklee untuk belajar tentang Landmark Study. Shaklee bawakan khas Dr Bruce Daggy iaitu Naib Presiden, Penyelidikan & Pembangunan dan Ketua Pegawai Sains Shaklee, ke Malaysia untuk bercerita tentang Landmark Study ni. Tak taulah berapa umur Dr Daggy ni tapi nampak sihat dan muda je.

Dr Daggy ada Ph.D. dalam Nutritional Biochemistry dari Cornell University dan B.A. dalam Biology dari University of Virginia. Dia telah mengarang 80 penerbitan dan abstrak dan juga telah mempunyai 13 paten produk.

Ambil peluang bergambar bersama Dr Daggy

Ambil peluang bergambar bersama Dr Daggy

Apa itu Landmark Study?

Landmark Study ni satu kajian yang dijalankan oleh pihak ketiga (dalam kes Shaklee ni Universiti of California) untuk menguji taraf kesihatan mereka yang ambil Supplemen Shaklee vs mereka yang tidak mengambil sebarang supplemen vs mereka yang ambil supplemen jenama lain. Kajian ini telah dijalankan oleh Dr Glady Block yang mengusulkan kepada Shaklee untuk menguji keberkesanan dan keselematan pengambilan suplemen secara menyeluruh bagi tempoh waktu yang panjang.

Bila kita baca tentang sesuatu kajian, penting untuk tahu siapa yang buat kajian dan di mana. Sebabnya bila ia dibuat oleh sesuatu universiti walaupun kajian ini ditaja oleh syarikat tertentu tetapi universiti ada hak untuk meluluskan atau publish kajian tersebut sama ada resultnya baik untuk syarikat tersebut ataupun tidak. Dan nak lulus tu pun bukan mudah. Kalau siapa yang ada PhD tentu tahu, selain buat kajian kena present paper di beberapa tempat lepas tu ada viva lagi. Jadi, bila keputusan Landmark study ni bagus untuk Shaklee dah tentulah Shaklee pun berbangga untuk menggunakannya sebagai bukti bahawa supplemen Shaklee ni bagus. Dan sebagai pengedar dan juga mengguna, saya pun bertambah yakin dengan supplemen Shaklee ni.

landmark

Bagaimana Landmark Study dijalankan?

Ia telah dijalankan selama 3 tahun (2004-2007) ke atas 3 kumpulan iaitu:

  1. Golongan yang ambil supplemen Shaklee
  2. Golongan yang ambil multivitamin dari syarikat lain
  3. Golongan yang tidak mengambil sebarang supplemen

(sumber)

Mengapa Landmark Study ni penting?

  • Kajian dibuat ke atas pengguna Shaklee yang telah ambil Shaklee dalam tempoh 20-43 tahun (hampir kesemua ambil multivitamin)
  • Kajian ini menunjukkan :
    • Tahap nutrisi
    • Tahap risiko terhadap penyakit
    • Taraf penyakit yang lazim
    • Taraf kesihatan menyeluruh

ke atas kumpulan sasaran.

Hasil Landmark Study?

Haa…ni yang best nak tau kan. Apa hasil dia..

landmark-study4

Kajian menunjukkan, pengamal shaklee tiada masalah buah pinggang. Darah pengamal shaklee mengandungi vitamin yang paling banyak, kerana vitamin Shaklee mudah di serap, berbanding vitamin lain. Walau bagaimanapun, kajian ini tidak menunjukkan makan suplemmen bukannya satu BULLETPROOF kepada penyakit kronik, cumanya risiko penyakit seperti diabetes dapat dikurangkan.(sumber)

Saya sangat yakin dengan produk Shaklee dan bersemangat nak kongsikan dengan semua supaya kawan-kawan saya juga punya taraf kesihatan yang lebih baik.

p/s – oh ya, hari tu ada tanya nutritionist Shaklee, katanya mereka mengalu-alukan jika ada universiti tempatan nak buat kajian tentang Shaklee. Boleh tulis surat kepada pihak Shaklee. Cuma mungkin perlu ke Shaklee US sbb produk dibuat di sana.

 

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

**Nak daftar sebagai ahli Shaklee? Hanya dengan SATU KLIK.

3 PERBEZAAN UBAT DAN SUPPLEMENT YANG RAMAI ORANG SALAH FAHAM!!

Ramai yang salah faham antara supplemen dan ubat-ubatan.

“Saya sihat, saya tak perlu supplemen.”

“Berapa lama supplemen ini boleh sembuhkan sakit saya?”

dan pelbagai lagi persoalan yang menunjukkan masyarakat kita keliru perbezaan ubat dan supplement. Jadi, mari saya kongsikan hari..

 

PERBEZAAN #1
=============
UBAT :
Perlu diambil SEMASA SAKIT untuk MERAWAT penyakit. 
SUPPLEMENT :
Boleh diambil bila-bila masa terutamanya SEBELUM SAKIT untuk MENCEGAH sebarang penyakit. 
Sebenarnya, supplement adalah MAKANAN TAMBAHAN, sama macam makanan seharian yang kita perlu makan setiap hari. Tapi ia BUKAN PENGGANTI MAKANAN yer.. Bezanya, supplement telah di ubahsuai dalam bentuk pil atau serbuk untuk memudahkan kita makan dan tahu jumlah pengambilan setiap hari.Jadi supplement diperlukan untuk memelihara kesihatan kita dan mencegah penyakit. Ia bukanlah ubat yang kita perlu makan semasa sakit saja.
Tapi tak bermakna kita tak akan jatuh sakit. Sakit tu kafarah dosa jika kita bersabar kan. Tapi bila ambil supplemen, insyaAllah sakit lebih ringan dan lebih cepat sembuh.
PERBEZAAN #2
=============
UBAT :
Diperbuat daripada DADAH dan BAHAN KIMIA, boleh berikan KESAN SAMPINGAN BURUK untuk jangka masa pendek dan panjang. Overdose juga boleh membawa MAUT!!
SUPPLEMENT :
Diperbuat daripada BAHAN SEMULAJADI seperti makanan seharian kita. 
TAPI AWAS!! Ada juga supplement di pasaran yang ditambah dengan bahan-bahan kimia seperti Steroid dan hormon perangsang. Jadi wajib berhati-hati dengan jenis supplement yang anda ambil. Pastikan supplement yang kita ambil dijamin SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI. 
Hmm..Mungkin ada yang kata “Lambatnya sakit nak baik, sampai 1-2 minggu. Kalau makan ubat doctor, 2-3 hari je dah baik.”.
Tapi tahukah anda?Kebanyakan pesakit buah pinggang yang terpaksa menjalani DIALISIS, adalah terdiri daripada pesakit DARAH TINGGI, KENCING MANIS, KOLESTEROL yang bertahun-tahun bergantung kepada ubat hospital berasaskan DADAH, atau yang sering makan PARACETAMOL (contoh untuk MIGRAIN, SENGGUGUT).
Puncanya?

BUAH PINGGANG TERBEBAN DENGAN BAHAN ASING yang masuk ke dalam badan pesakit setiap hari dan tertinggal di dalamnya. Memang kebanyakan pesakit dialisis adalah di kalangan mereka yang dah bertahun-tahun bergantung kepada ubat hospital yang diperbuat daripada dadah. Kalau tak percaya, anda boleh refer kepada pusat-pusat dialisis yer.
PERBEZAAN #3
=============
UBAT : Merawat KESAN penyakit atau tanda-tanda sakit. 
 
SUPPLEMENT : Merawat PUNCA penyakit. Mengandungi NUTRISI yang diperlukan sel badan setiap hari. 
UBAT berasaskan dadah kebanyakannya cuma menutup dan mengubati kesakitan. Sedar tak? Takde penyakit yang berpunca daripada kekurangan apa-apa ubat dalam badan.
Contohnya bila kita sakit kepala ambil Paracetamol. Sakit kepala tu bukan berpunca daripada kekurangan Paracetamol dalam sistem badan kita kan? Tapi cuma untuk hilangkan kesakitan je. Jangan gatal nak ambil ubat bila tak sakit yer, nanti dapat penyakit lain pulak jadinya. Hehe..
Tapi berbeza dengan supplement, ia mengandungi segala protein, vitamin, minerals yang PERLU ADA UNTUK SEL-SEL DALAM BADAN BERFUNGSI DENGAN BAIK.
Kalau badan kurang vitamin, kita boleh sakit atau kurang sihat dari segi fizikal dan emosi.
Contohnya kalau kita selalu demam selesema, ia kemungkinan besar disebabkan badan kita kurang VITAMIN C. So kita rawat lah daripada PUNCA penyakit tu, iaitu makan supplement VITAMIN C untuk menampung kekurangan tu. InsyaAllah, ia dapat mengelakkan sakit yang sama berulang kembali.
Dan sekali diingatkan yer, supplement ni BUKAN PENGGANTI MAKANAN. Tapi ia adalah PELENGKAP makanan kita setiap hari. Sebab itu supplement sebaiknya di makan bersama makanan seharian supaya ia lebih mudah diserap dan lebih berkesan.
Ia bertindak perlahan-lahan dalam jangka masa panjang untuk mengisi lompong-lompong nutrient yang kurang dalam badan kita.
SAMPAI BILA KENA MAKAN SUPPLEMENT NI??!!
Sebenarnya, ia terpulanglah kepada apa yang kita makan setiap hari.Kalau kita boleh pastikan setiap hari makanan yang kita masak atau beli tu cukup keperluan vitamin, minerals yang diperlukan macam dalam Piramid Makanan di bawah, mungkin kita tak perlukan supplement.
perbezaan ubat dan supplement
Amacam, cukup tak portion makanan kita setiap hari macam yang disarankan? Kalau kita kerap makan Fast Food dan Processed Food, biasanya memang tak cukuplah macam ni kan…Huhu..
Sebenarnya, selain makanan, banyak lagi faktor lain yang boleh merosakkan badan kita. Contohnya persekitaran yang dipenuhi pencemaran udara, asap rokok sekunder, radiasi, gaya hidup yang sibuk dan stress berpanjangan.
So supplement sebenarnya membantu juga untuk mengatasi masalah disebabkan faktor-faktor di atas tu untuk jangka masa panjang. Sebelum kita TERPAKSA makan macam-macam ubat dadah lepas dah kena penyakit, tak salah kita amalkan supplement untuk pastikan badan kita cukup vitamin dan minerals. Betul ke betul? winking
Kita tengok contoh Tun Mahathir Mohamad. Kalau anda nak tahu, beliau adalah pengamal suppplement sejak muda lagi. Sekarang Tun dah pun berumur hampir 90 tahun. Cuba bandingkan diri beliau (dari segi fizikal dan pemikiran) dengan atuk kita yang sebaya yang tak mengamalkan supplement. Hmm..nampak jelas perbezaannya?
ADAKAH SUPPLEMENT BOLEH BERI KESAN KEPADA KESIHATAN?
Jawapannya YA, kalau supplement yang anda ambil tu diperbuat daripada bahan SINTETIK atau bahan kimia. Boleh lihat beza supplemen sintetik dan semulajadi di sini ya.
Jadi harapnya penerangan ni dapat memberi penjelasan perbezaan ubat dan supplement ya.

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

**Nak daftar sebagai ahli Shaklee? Hanya dengan SATU KLIK.

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks!

 

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks!

 

 

1. Sembelit dan Sukar Buang Air Besar

 

Masalah ini antara yang sering terjadi tak kira pada lelaki atau wanita. Jangan terkejut kalau yang berbadan kurus pun ada masalah sembelit ini. Apabila sembelit berlaku, makin banyak toksin akan tersimpan di dalam tubuh kerana ianya tidak dapat dikeluarkan pada setiap hari.

 

 

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks!

 

2. Tumbuh Jerawat dan Ruam

 

Bila toksin banyak dalam badan, maka jerawat pun mulalah tumbuh. Jerawat ini bukan hanya tumbuh di muka, malah di bahagian belakang pun ada.

 

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks

 

 

3. Berat Badan Susah Nak Turun

 

Walaupun kita dah cuba macam-macam cara untuk kuruskan badan, berat badan kita masih lagi di tahap yang sama. Ia juga petunjuk yang toksin terlalu banyak dalam badan dan kita  perlu detoks dahulu.

 

 

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks

 

4. Mood Tidak Menentu

 

Haha, korang selalu moody atau mudah marah? Atau badan sering rasa suam sejuk tak menentu? Kalau selalu jadi begini secara tiba-tiba, maka jomlah kita detoks dulu tau.

 

 

 

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks

 

5. Badan Mudah Lesu

 

Baru je buat kerja sikit, dah terasa penat. Mengantuk memanjang sampai korang perlukan sesuatu untuk kekal cergas macam minum kopi dan sebagainya. Kena faham bahawa kopi bukanlah minuman yang sesuai diambil selalu sebab ia mengandungi kafein dan boleh buatkan kita ketagih.

 

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks

 

6. Perut Buncit

 

Berat badan korang ideal je, tapi tang perut tu sangat ‘obvious’. Banyak sungguh lemak tersembunyi dan pastinya parasit yang lain. Alamak, cuba pegang perut kita sekarang. Kalau rasa terlebih sangat tu, jom kita detoks.

 

 

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks

 

7. Terliur Tengok Benda Manis

 

Haha, bab ni paling biasa kan? Mek ila pun tak malu nak mengaku sebab suatu masa dulu Mek ila suka sangat makan makanan manis terutamanya chocolate cake. Huhu, tak dapat bayang kelazatannya. Asyik terliur makanan manis adalah antara tanda banyak parasit di dalam tubuh. Ini kerana gula putih adalah makanan kegemaran parasit tadi.

 

 

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks

 

8. Susah Nak Tidur Malam
Terkebil-kebil je biji mata korang walaupun malam dah larut. Susah sangat nak lelapkan mata, sedangkan waktu malam sepatutnya adalah masa untuk kita berehat. Toksin yang berlebihan akan menyebabkan korang sukar tidur dan mudah terjaga di wkatu  malam.

 

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks

 

9. Warna Lidah Bertukar ke Warna Kuning atau Putih
Bila lidah kurang sihat, warnanya akan bertukar sedikit kekuningan atau putih-putih. Malah ianya juga sedikit berbau. Takut kan? Silap-silap kawan-kawan pun jauhkan diri bila nafas kita mula berbau.

 

10 Tanda Badan Kita Wajib Detoks

 

10. Makan Supplemen Tapi Tidak Berkesan.
Yang ini pun selalu terjadi. Patutnya bila makan supplemen korang akan lebih sihat dan kulit makin cantik. Tapi yang terjadi sebaliknya, badan makin letih atau kulit makin kusam. Malah ada juga yang jerawatnya makin bertambah. Maka wajiblah detoks dulu supaya vitamin yang dimakan dapat diserap oleh tubuh bukannya dimakan oleh parasit dalam tubuh tau.

 

sumber : http://www.raikankasih.com/2016/02/10-tanda-badan-kita-banyak-toksin-dan-perlu-detoks.html

 

Jika ada tanda-tanda seperti di atas, jangan tunggu lagi. Mulakan detox anda. Nak detoks cara mudah, klik SINI ya.

 

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

**Nak daftar sebagai ahli Shaklee? Hanya dengan SATU KLIK.

Penyakit kulit Impetigo

Assalamualaikum…

Mungkin ramai yang tak pernah dengar tentang penyakit kulit impetigo ni. Saya pun baru tahu lepas Zilal kena jangkitan kulit ni menyebabkan kulit muka melepuh dan macam luka. Memang terkejut. Jadi, saya kongsikan bersama info tentang impetigo. Nanti saya kongsikan pengalaman saya merawat Zilal pula ya.

Apa itu Impetigo?

Impetigo seringkali menyerang bayi dan anak-anak. Impetigo merupakan penyakit kulit yang menular ditandai dengan luka merah pada bagian wajah, sekitar hidung ataupun mulut dan juga badan. Ia dimulai dengan kulit menggelembung dan melepuh berisi cairan. Impetigo bukan merupakan penyakit yang membahayakan  akan tetapi Impetigo akan mengganggu kesihatan anak lebih serius apabila dibiarkan. (sumber)

Bagaimana terjadinya impetigo?

Penyebab dari impetigo adalah bakteri Staphylococcus (Staph) dan Streptococcus (Strep) yang masuk ke dalam tubuh anak melalui kulit yang terluka atau pada anak dengan kulit sehat. Penularan penyakit ini boleh terjadi secara langsung melalui sentuhan kulit dengan kulit atau melalui barang-barang perantara, seperti baju, alat permainan atau peralatan makan yang telah terkontaminasi bakteri. Ia dipengaruhi oleh beberapa faktor seperti: Kebersihan, Musim panas dengan banyak debu dan Keadaan dimana anak kurang gizi dan anemia. (sumber)

Jenis impetigo

1. Impetigo Contagiosa (Impetigo Kontangiosa krustosa)

IMPETIGO-CONTAGIOSA

Impetigo jenis ini ditandai dengan keropeng/luka berwarna merah pada wajah dan seringkali nampak pada bagian mulut dan hidung. Sebahagian besar terdapat pada anak usia 2-5 tahun, kerana sistem imun anak yang belum berkembang sempurna. Impetigo krustosa merupakan infeksi kulit bakteri yang paling sering dijumpai pada anak, terutama anak yang tinggal di iklim panas dan lembab.

Gejala impetigo contagiosa :

  • Gejala timbul 1-3 hari setelah infeksi. Kelainan kulit diawali oleh kemerahan mendatar pada kulit yang dengan cepat berubah menjadi benjolan seperti jerawat yang berisi cairan atau nanah berukuran kurang lebih 2 cm.
  • Munculnya bercak merah menyerupai luka yang tidak terasa sakit, namun gatal.
  • Benjolan kecil ini dapat pecah, mengeluarkan isi nanah atau cairan, kemudian mengering dan meninggalkan keropeng tebal berwarna kuning seperti madu.
  • Jika keropeng ini dikelupas, terdapat luka dangkal yang merah dan basah di bawahnya.
  • Terdapat beberapa benjolan seperti ini yang berkumpul di suatu tempat atau bergabung satu sama lain menjadi besar.
  • Bekas berwarna kemerahan ini dapat sembuh tanpa bekas dalam jangka waktu beberapa hari atau minggu.

2. Bullous Impetigo (Impetigo Bulosa)

impetigo-bulosa 1

Infeksi impetigo bulosa biasanya muncul di bagian tengah tubuh antara pinggang dan leher atau lengan. Jenis ini banyak menyerang anak di bawah 2 tahun.

Gejala Bollous Impetigo :

  • Kulit yang melepuh dan berisi cairan berukuran 1-2 sentimeter yang terasa sakit dan membuat kulit di sekitarnya gatal.
  • Kulit melepuh yang dalam waktu singkat dapat menyebar ini kemudian pecah dalam beberapa hari.
  • Pecahan kulit yang melepuh kemudian meninggalkan kerak berwarna kuning.
  • Setelah sembuh, kerak kuning tersebut hilang tanpa meninggalkan bekas sama sekali.

(sumber)

Ubat Impetigo

Biasanya doktor akan bagi antibiotik jenis minum dan juga antibiotik jenis sapu untuk mematikan bakteria ini. Doktor juga akan membekalkan ubat gatal dan ubat demam (utk tahan sakit) jika perlu. Biasanya impetigo boleh sembuh sendiri dalam masa 3 minggu tetapi tujuan antibiotik untuk mempercepatkan proses penyembuhan. Sekiranya setelah seminggu masih belum sembuh, dinasihatkan untuk bertemu doktor semula kerana mungkin ia adalah jangkitan kulit yang lain. Rupa impetigo sangat menyerupai herpes tetapi herpes adalah disebabkan virus, bukan bakteria. Dinasihatkan untuk anak-anak tidak ke sekolah, tadika atau taska kerana dikhuatiri menjangkiti kanak-kanak lain.

 

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Kenali penyakit dari kuku

Adakah anda tahu bahawa kuku anda boleh mendedahkan kesihatan anda secara keseluruhannya? Sebuah sentuhan tompokan putih, ada yang sedikit kemerahan, atau riak atau gundukan mungkin merupakan tanda penyakit di dalam tubuh anda. Permasalahan dalam hati, paru-paru, dan jantung boleh muncul dalam kuku anda. Terus membaca supaya anda dapat kenali penyakit dari kuku anda.

1. .Kuku yang pucat (Pale Nails)

Kenali penyakit dari kuku 1

Kuku yang sangat pucat kadang-kadang dikaitkan dengan penuaan. Tapi mereka juga boleh merupakan tanda penyakit serius seperti:

2. Kuku putih (White Nails)

Kenali penyakit dari kuku 2

Jika kuku sebahagian besar putih dengan pinggiran lebih gelap, ini dapat menunjukkan masalah hati, seperti hepatitis. Dalam gambar ini, anda boleh melihat jari-jari juga kuning, tanda lain dari masalah hati.

Read the rest of this entry »

Tahukah anda, warna air kencing dapat menentukan tahap kesihatan anda. Warna air kencing juga menjadi penunjuk aras sama ada anda minum cukup air ataupun tidak. Warna, bau dan ketumpatan air kencing kita boleh memberi pelbagai tanda. Jom kita lihat apa maksud warna air kencing.

Warna Air Kencing

Tidak berwarna (lutsinar) – Anda minum terlalu banyak air

Warna Air Kencing

Warna Pucat jerami – Anda sihat, kandungan air dalam badan cukup.

Read the rest of this entry »

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?