Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung HUMANITARIAN CARE MALAYSIA BERHAD :
Maybank Islamic : 5515 7500 4299
Bank Islam : 1209 2010 0349 04
CIMB : 8602 135 592
Website: www.mycare.org.my

Promosi

Promosi Akhir Tahun 2014 datang lagi!!

Kali ini Promosi Akhir Tahun Shaklee memberikan PENJIMATAN  untuk pembelian 2 jenis produk iaitu Vitamin C 500mg dan juga Vitamin E dengan 2 JENIS PROMOSI.

 

Promosi Pertama, seperti biasa BELI 6 PERCUMA 1. Jimat harga sebotol Vit C dan sebotol Vit E.

Promosi Akhir Tahun 2014

Read the rest of this entry »

Promosi Omega Guard datang lagi!!!

Promosi Omega

 

Good News! Bulan ini Shaklee menawarkan “PROMOSI Beli 6 PERCUMA 1 OmegaGuard”!!!

Read the rest of this entry »

Bila dengar nak dapat sesuatu percuma, mesti suka kan. Lagi pula bila tahu dapat pelbagai manfaat tambahan pula lagi. Nak dapat keahlian Shaklee secara percuma? Di bawah ni saya beri 4 cara dapat keahlian shaklee percuma. Boleh pilih mana yang berkenan.

Cara Dapat Keahlian Shaklee Percuma

1. Beli 2 botol Vivix

Untuk pengguna tegar Vivix memang berbaloi sangat untuk daftar ahli dengan pembelian 2 botol Vivix ni. Terus boleh beli dengan harga ahli yang tentunya lebih murah. Ramai yang dah cuba Vivix ni dan memang berpuas hati. Boleh tengok info tentang Vivix di SINI dan testimonial Vivix di SINI.

2. Beli 3 kotak Collagen Powder

Untuk mereka yang mementingkan kecantikan dan awet muda, dah tentu akan memilih Collagen Powder. Alang-alang ambil sahaja 3 kotak terus, dapat keahlian Shaklee Percuma dan juga harga ahli. 2 kotak untuk sebulan, sekotak lagi boleh buat masker.

Info tentang Collagen Powder di SINI dan testimonial Collagen Powder di SINI

Read the rest of this entry »

Assalamualaikum…

Betul ke tajuk tu? ESP Shaklee Murah? Ya, betul. Anda boleh dapatkan ESP Shaklee murah di sini tapi hanya untuk bulan ni sahaja tau. Kenapa? Sebab bulan ni ada promosi Beli 6 PERCUMA 1.

ESP Shaklee Murah

Haaa…memang istimewa kan. Beli 6 dapat percuma 1. Bukan itu sahaja, boleh dapat free membership pula tu. Lepas ni dah boleh la beli supplemen Shaklee dengan harga ahli. Dah tentunya jauh lebih murah. Memang ESP Shaklee Murah bulan ni!!

Asyik cakap ESP Shaklee Murah je, apa kegunaan ESP ni sebenarnya?

Read the rest of this entry »

Kolagen ikan murah

Assalamualaikum…

 

Semakin hari kolagen dalam kulit manusia akan semakin berkurangan. Ini menyebabkan kulit menjadi kendur, tidak bermaya dan mudah sakit-sakit sendi.  Kolagen adalah sejenis protein untuk memelihara keremajaan serta keanjalan kulit. Antara sumber kolagen terbaik ialah kolagen bersumber ikan laut dalam, kerana mempunyai nilai protein yang tinggi dan jauh daripada pencemaran. Setakat ini sumber collagen pada ikan ialah dari sisik atau kulit ikan. Kelebihan kolagen ikan ialah strukturnya yang mirip dengan kolagen manusia dan molekulnya lebih mudah diserap oleh tubuh manusia. Tapi kolagen ikan laut dalam ni memang mahal. Macam mana nak dapatkan kolagen ikan murah?

Tapi kalau ambil sisik ikan dan kulit ikan dan blender sendiri, tak dapat kolagen ni ye. Sebab kolagen ni molekulnya besar. Jadi, perlu diproses dulu. Yang terbaik adalah 1000-3000 dalton. Kalau kurang dari itu, molekulnya tak stabil. Tak sempat diserap oleh badan dan terlerai. Kalau besar pula, sukar diserap oleh badan.

Read the rest of this entry »

Promosi istimewa bulan september!!

Assalamualaikum…

Bulan ini promosi istimewa shaklee menanti anda, bukan satu tapi DUA produk promosi berlaku serentak. Jarang-jarang berlaku 2 produk berlaku serentak ni. Memang sesuai sebagai produk ibu dan anak.

Jom kita lihat apa promosi istimewa shaklee bulan ini!

Promosi Istimewa Shaklee

 

Collagen Powder beli 6 dapat 7 kotak!

Meal Shakes beli 3 dapat 4 canister!

Kedua-duanya memang produk HANGAT!

 

Jom dapatkan segera!

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

 

Bulan ini promosi menarik iaitu Promosi GLA Complex. Beli 6 dan dapat PERCUMA 1. Jimat RM91.25.

 

Promosi GLA complex

 

Apa itu GLA?

GLA adalah singkatan GLA (Gamma Linolenic Acid), iaitu yang merupakan sejenis Asid Lemak Perlu(Essential Fatty Acid (EFA)). “PERLU” bermaksud, badan kita tidak boleh menghasilkannya, dan kita perlu dapatkan sumber tersebut daripada makanan harian.

Di dalam tubuh kita, asid gamma linolenik ini akan digunakan untuk menghasilkan prostaglandin. Prostaglandin merupakan bahan hormon dalam badan. Ianya penting untuk fungsi kimia badan seperti mengawal tekanan darah, mengawal muscle contraction, menghalang rembesan gastrik dan banyak lagi. Ia juga adalah anti radang, anti pembekuan darah di samping turut membantu menstabilkan tekanan darah.(sumber)

Read the rest of this entry »

Nak dapatkan keahlian Shaklee PERCUMA??

Siapa yang tak nak benda percuma kan. Semua orang (terutama orang perempuan) mesti suka nak dapat benda percuma ni. Apatah lagi bila benda yang dapat percuma tu memang sangat-sangat berbaloi seperti keahlian shaklee percuma ni.

Tawaran istimewa untuk anda bulan ni untuk dapatkan keahlian shaklee percuma dengan mudah. Jangan tunggu-tunggu lagi!

Promosi Vitamin E

Hanya beli 6 botol Vitamin E, anda bukan sahaja dapat keahlian Shaklee PERCUMA tetapi juga dapat sebotol lagi Vitamin E secara PERCUMA juga! Beli 6 dapat 7. Berbaloi kan.

Read the rest of this entry »

Assalamualaikum..

 

Dah lama tak dapat update blog ni sebab ada beberapa masalah peribadi sikit. Tapi jangan risau, saya masih terus menjual Shaklee. Malah, walaupun tak sempat update blog, masih ramai lagi yang mencari untuk membeli Shaklee. Alhamdulillah. Sudah tentu setiap pembelian diiringan dengan konsultasi dan doa semoga semua yang menggunakan Shaklee terus kekal sihat. Semoga dengan kesihatan yang diberi dapat meningkatkan lagi semangat kita untuk lebih lagi melakukan amal ibadah.

Ok, sebelum berceloteh lebih panjang, mari kita tengok apa promosi bulan ni?

Read the rest of this entry »

Assalamualaikum…

 

Dah tahu produk promosi untuk bulan ini?

ostematrix

Shaklee Ostematrix 

  1. Membantu menguatkan tulang
  2. Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
  3. Meringankan stres
  4. Memperbaiki masalah haid
  5. pengalkalian tubuh
  6. Memperbaiki hiperaktiviti perut dan gastrik
  7. Mengandungi Vitamin D dan magnesium untuk meningkatkan penyerapan kalsium

Ingin dapatkan dengan harga ahli?

Jom sertai kami! Hanya RM65 untuk keahlian. Klik SINI

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?