Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Testi Vivix

Assalamualaikum..

Promosi Vivix dah pun nak berakhir. Esok hari terakhir, selepas itu harga akan kembali ke asal. Bulan ini penuh blog ni dengan kisah Vivix. Yelah, saya pun baru nak berkenalan dengan produk ni. Banyak ilmu baru yang saya dah dapat. Tu yang teruja nak kongsi dengan anda semua. Alhamdulillah, dapat hadiahkan suami sebotol Vivix. Mmenag berbaloi dapat HARGA PROMOSI ni. Dapat juga mencuba.

Alhamdulillah, Vivix dah banyak membantu ramai orang. Tak cukup lagi testimonial yang ada?

Ada kisah :

Tak cukup lagi? Jom, saya kongsikan lagi

credit pic to RahsiaVitamin.com

credit pic to RahsiaVitamin.com

darah-tinggi2

mata

TIBI

jantung-edit

 

Jom dapatkan segera untuk orang-orang yang anda sayang. Sesungguhnya ini adalah sebahagian dari ikhtiar, yang menyembuhkan hanyalah Allah s.w.t. Oh ya, vivix bukan hanya untuk sakit kronik yang sihat tentulah sangat-sangat digalakkan untuk ambil supaya dapat menjaga tubuh badan kita dari sakit-sakit kronik.

* Beli sebotol FREE POSTAGE

* Beli 2 botol, FREE POSTAGE, FREE MEMBERSHIP, Cash Back RM30

* Beli 6 botol, FREE 1botol, FREE MEMBERSHIP, FREE POSTAGE, FREE 2 botol CoqHealth, Cash Back RM250

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

 

Assalamualaikum..

Hari ni nak berkongsi topik tentang SLE. Systemic Lupus Erythematosus (SLE) adalah penyakit kronik auto-imun di mana badan pesakit menghasilkan protein darah dengan banyaknya. Protin darah yang dipanggil antibodi ini dengan sendirinya memberi tindak balas terhadap tisu seseorang. Punca penyakit SLE tidak diketahui.

Fakta yang perlu diketahui tentang SLE

  • Lebih kurang 90% pengidap SLE adalah wanita sementara 10% adalah lelaki dan kanak-kanak.
  • Lebih kurang 90% wanita yang mengidap SLE berada di dalam lingkungan umur boleh hamil iaitu di antara 15 hingga 50 tahun.
  • Ratio pengidap SLE: Di Barat, di kalangan Afro-Caribbeans – 1 dalam 250 –500 orang
  • Di Amerika Syarikat – 1 dalam 2,000 orang Di negara China – 1 dalam 1,000 orang
  • Di Malaysia dianggarkan lebih daripada 10,000 orang telah disahkan mengidap SLE dalam jangka masa 30 tahun kebelakangan ini.
Jenis-jenis Lupus
Discoid Lupus Erythematous (DLE)
  • Hanya melibatkan kulit
  • Jarang merebak ke organ lain
Systemic Lupus Erythematosus (SLE)
  • Boleh merebak ke organ lain
  • Boleh mengakibatkan kematian

Penyakit SLE hanya boleh dirawat dan dikawal. Ia sering menyerang buah pinggang (lebih kurang 40 peratus daripada pesakit SLE) dan sekiranya rawatan awal tidak diberi, pesakit SLE boleh mengalami kegagalan buah pinggang.

Penyakit ini boleh membawa maut kerana SLE berupaya menyebabkan kegagalan fungsi organ atau serangan SLE itu sendiri terlalu kuat yang dinamakan krisis lupus. Antibodi juga boleh memecahkan sel-sel darah merah dan menyebabkan pesakit kurang darah merah.

sumber : Superb Vitamin

Jom, saya kongsikan dari blog Shaklee Sihat

Peen adalah seorang wanita, umur : belum sampai 30 tahun.. Mempunyai 2 orang cahaya mata. Pada tahun 2007, Peen telah didiagnos mempunyai penyakit SLE. Masa tu umur adalah 20an. Kata Peen semua simptom SLE telah dirasai olehnya.. Ini termasuknya Sakit-sakit badan, bengkak sendi, muka jadi merah, rambut gugur, ulser mulut, kadang-kadang tekanan darah pandai menjadi tinggi…. Semasa melahirkan anak pertama, Peen hampir kena sawan sehingga terpaksa dibedah. Baby Peen dilahirkan sebagai baby pramatang 7 bulan. Selepas dilahirkan Baby Peen mempunyai masalah dan berada dalam keadaan tidak selamat kerana terdapat jangkitan kuman..

Pregnancy kedua nampak ok, sebab dikatakan, SLE ni tidak aktif semasa pregnant. Tetapi lepas bersalin terus menjadi aktif semula. Sehingga didapati urin Peen terlalu banyak protin. Ini memyebabkan Peen menjalani biopsi untuk memeriksa kesihatan buah pinggangnya. Betapa sedihnya didapati buah pinggangnya semakin rosak.

Pada masa Peen ketemui saya di Facebook (terima kasih Tuhan dan kakak ipar Peen), keadaan Peen agak terkawal. Cuma kena makan banyak ubat termasuklah ubat yang mengandungi Steroid sebanyak 8 biji. Pemakanan Peen juga senantiasa perlu dijaga. Peen sebenarnya cari saya untuk masalah buah pinggangnya kerana beliau berpendapat tidak ada apa yang dapat membantu dalam masalah SLEnya…

Saya telah memberikan senarai panjang pada Peen berkenaan supplement yang sesuai untuk penyakit SLE ini. Tapi hanya satu yang dipilih, VIVIX.. sebab senang nak minum.. kalau pil, tak sanggup Peen nak telan sebab ubatnya sendiri pun banyak nak telan…

Peen mula minum vivix ni pada pertengahan bulan Jun 2012.. Selepas 3 minggu ini kata Peen….

Hi jg sis julie..so far skg sy rsa ok dr dulu.klu mcm sbl mkn viviks bila bgun pg2 skt ja kepala.tp skg x sdh.cm ringan n bebas ja badan sy.x skt2 sendi lg.

Maksudnya, sebelum makan vivix, bangun pagi mesti sakit kepala. Sekarang sudah tidak ada lagi. Terasa badan ringan dan bebas. Sakit-sakit sendi pun sudah tiada lagi…

Tersangat bersyukurlah saya bila membaca kata-kata Peen itu.. Bukan setakat kerana produk saya jual ni bagus tapi sebenarnya lebih kepada kesyukuran sakit Peen telah berkurang… Sebab saya tak sanggup nak bayangkan apa yang telah dilalui oleh Peen… Namun pada masa ini, ubat steroid 8 biji masih perlu dimakan. Kesian Peen kerana steroid, badan mula naik dan jadi gemuk. Kadan-kadang Peen terasa apabila orang bertanya kenapa di makin gemuk… Manalah orang tahu akan keperitan yang sedang dilalui oleh Peen.

Peen teruskan penggambilan vivix.. dan pada 25 September, ini yang Peen mesej kat saya…

Hy sis..sy ok jg..by th wy dktr ckp sy pya lupus mulai reda.yg bestny steroid tgl mkn 2biji ja skg.n skg masih treatmnt buah pinggang.mkn 1jnis ubt.so far prkmbangan yg baik la..hehe..

Jika anda, saudara mara dan kenalan anda ada mengidap SLE, cadangkan atau belikan vivix shaklee untuk pesakit SLE.

Terbukti! Vivix Shaklee suplement terbaik merawat SLE!

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Testimoni Vivix dan Kanser

Assalamualaikum..

Kanser sememangnya sakit yang sangat ditakuti dan antara pembunuh utama rakyat malaysia. Kanser berlaku disebabkan oleh perubahan dalam gen yang mengawal pembesaran dan pemusnahan sel. Kebiasaannya sel akan menjadi tua dan mati seterusnya diganti dengan sel yang baru. Tetapi sel kanser membiak apabila selepas proses penuaan sel tersebut tidak mati malah membiak menjadi berganda-ganda.

vivix-kanser

Apa kata mereka yang telah mencuba?

Read the rest of this entry »

Testimoni Vivix dan diabetes

Assalamualaikum…

Satu lagi penyakit yang sering menyerang rakyat Malaysia adalah diabetes.

Q: BAGAIMANA VIVIX DAN RESVERATROL BERFUNGSI SEBAGAI PENAWAR DIABETES?

Terdapat 2 cara resveratrol membantu pesakit diabetes/kencing manis:

1. Meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin:

Rintangan insulin adalah satu daripada faktor penyumbang utama diabetes/kencing manis. Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes/kencing manis.
Apabila tubuh kita hilang sensitiviti terhadap insulin, tubuh akan mengeluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah. Jadi resveratrol pula mampu meningkatkan sensitiviti tubuh kita terhadap insulin oleh itu mengurangkan amaun insulin yang diperlukan untuk mengawal aras gula dalam darah.

Read the rest of this entry »

Assalamualaikum..

Nak berhenti merokok memang sukar dan kuat tanpa semangat dan motivasi yang kuat. Apatah lagi bila mengalami pelbagai simptom akibat ‘cuba’ berhenti merokok. Tetapi dengan Vivix, insyaAllah ianya tidak mustahil!
Jom ikuti testimonial ini.

Kredit kepada blog Bunga Cinta Mama

“Alhamdulillah. Usaha menjauhkan diri dari yang haram diteruskan. Beberapa hari lepas wife tetiba bagi sesudu vivix. Rasa macam ribena yang amat pekat. Dia kata elok untuk jantung… Tanpa usul periksa saya pun makan la. Keesokan harinya saya mula hilang satu ‘nikmat’ hidup bila sedut sebatang rokok. Puiii pahit gilerrr. Rasa macam hisap rokok masa demam (perokok tegar tau ni).

Saya continue hisap rokok beberapa hari tanpa berjaya menghabiskan rokok sampai ke puntung. Saya tanya dia apa benda ni. Dia kata vivix ni memperbaiki DNA manusia terutama sekali bahagian jantung dan organ-organ yang berkaitan. DNA kita akan balik ke asal macam mana yang dikurniakan kepada kita dan sepatutnya dipelihara. So organ dalaman yang selama ni dah terbiasa dengan nikotin dan segala macam racun membunuh tu akan jadi sempurna balik. Hah whatever la sayang…

Selang beberapa hari saya sendiri amik sesudu lagi vivix ni. Saja nak tengok macam mana hasilnya. Alah bukan tak pernah ambil niquitin dan macam2 tin yang ada kat pasaran. Benda2 tu mengurangkan kebergantungan terhadap nikotin tapi fikiran tak boleh nak lupakan nikmatnya rokok. Kalau menjadi pun lambat hasilnya. Makan minggu atau bulan jugak. So esok paginya bila hisap sebatang terus rasa macam nak muntah. Uish biar betul ni. Sejam kemudian cuba lagi dan perghhh. Berhenti kereta tengah jalan sebab rasa terlalu tepu. Macam rasa merokok melebihi 20 batang sehari padahal baru sebatang dua jer hisap. Alhamdulillah tuhan dah tarik satu nikmat yang sia2 ni dan gantikan dengan nikmat yang lebih bermakna. Hidup yang lebih sihat. ”

Ada orang yang anda sayang nak berhenti merokok? Berikan sokongan dengan hadiahkan sebotol Vivix.

Vivix bukan hanya untuk yang nak berhenti merokok. Untuk jantung, darah tinggi, kencing manis, SLE, gout, untuk kurus, dan pelbagai tujuan lagi. Jadi bolehlah beli Vivix dan hadiahkan kepada mak ayah kita, suami kita, isteri kita, sedara-mara.

Oh ya, sepanjang November 2013 ada promosi. Tentunya dengan harga runtuh. Berbaloi untuk dapatkan sekarang!

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

 

Hari tu saya ada share testimonial En Hazrin yang ‘terpaksa’ berhenti merokok selepas ambil Vivix. Ramai lagi yang telah cuba bagi insan-insan tersayang dan dapat hasil yang menggembirakan. Jom kita baca testimonial mereka ni.

 

1) Suami Mummy Maira

rokok2

2) Ibu Puan Izan

rokok3

Kredit gambar : www.celiknutrisi.com

4) Suami K.Faiza

Credit picture to FB My Bestfriend Shop

Credit picture to FB My Bestfriend Shop

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Alhamdulillah, sememangnya satu nikmat yang besar dapat menghentikan tabiat yang merugikan ini. Apatah lagi FATWA Kebangsaan telah sepakai menjatuhkan hukum HARAM merokok atas faktor kandungan toksinnya yang membahayakan perokok dan orang sekelilingnya.

Walau bagaimanapun, meang sangat sukar nak menghentikan tabiat merokok ini. Pelbagai dugaan dan cabaran dengan badan yang sukar menyesuaikan diri tanpa rokok dan rakan-rakan yang kurang membantu. Namun dengan Vivix ianya tidak mustahil! Ia membantu anda dan orang tersayang berhenti merokok secara alami tanpa paksaan.

Inginkan supplemen yang membantu memperbaiki taraf kesihatan perokok tegar? Apa kata cuba VIVIX yang kaya dengan khasiat antioksidan ini. Bukan sahaja berupaya melawan kesan radikal bebas yang terhasil daripada rokok, malah membantu perokok berhenti sekali. 

Harga runtuh sepanjang bulan November 2013. Bukan mudah nak dapat harga macam ni.

Jom cuba dulu!!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum..

 

Testimoni hot yang terbaru. Satu dari dalam negara dan satu lagi dari luar negara.

testi intim

intimate

Oh banyak lagi manfaat vivix, boleh baca info tentang vivix di http://healthy.babykawaiistore.com/category/vivix/

Nak lagi testimonial yang lain? Klik http://healthy.babykawaiistore.com/category/testimonial/testi-vivix/

Jom dapatkan sementara promosi istimewa bulan ini. Tentunya dengan harga runtuh!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

Vivix, adalah supplemen yang paling powerful dalam supplemen Shaklee. Ianya memang terbaik sehingga boleh menyerap sehingga ke dalam DNA.

Jom lihat himpunan testimonial Vivix yang dikongsi ini..

testimonial-vivix-5-penyakit-edit

Klik untuk besarkan

 

 

oh, ada juga testimonial dari dalam negara tau sebab sudah semakin ramai rakyat Malaysia yang mencuba VIVIX ni.

Untuk Testimonial dalam Malaysia, boleh klik SINI

Bulan ni ada promosi untuk Vivix ni.

vivix

Antara kebaikan Vivix :
1) elak cyst n fibroid ,bantu mengecutkan cyst dan fibroid.
2) elak kanser payudara
3) anti aging
4) utk kelihatan Awet Muda dari USIA SEBENAR
5) mengurangkan rambut gugur
6) mengelakkan gemuk
7) mengurangkan gatal resedung
 8) mengurangkan jeragat dan jerawat
9) meningkatkan kesihatan dan memberi tenaga kepada Pesakit Kanser, Diabetes, gout,strok,Darah Tinggi, sakit jantung, SLE etc. Bagus untuk bunuh sel kanser or abnormal sel dlm badan.
10) sesuai utk heavy smoker, mengurangkan sakit dada dan mencairkan kahak dan lendir dlm dada akibat rokok.

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalmualaikum..

Sebelum ni ramai yang takut-takut nak cuba Vivix sebab harganya yang agak mahal tapi bila dah cuba dan lihat kesannya yang superb ramai yang berlumba-lumba nak hadiahkan pada ibu bapa.  Apalah sangat nilai wang ringgit berbanding kesihatan dan kegembiraan ibu bapa kan.  Apa pun, kita hanya berusaha, hanya Allah yang mampu mengubati segala penyakit.

stroke

stroke2

vivix-promo

Nak tahu lebih lanjut tentang vivix? Klik sini

Testimonial Vivix yang lain di sini

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

Assalamualaikum…

Ramai juga yang mengadu set yang kami sediakan banyak sangat yang perlu dimakan. Ada juga yang tak suka telan benda banyak-banyak. Inilah peluang anda untuk mencuba. Bulan ini kami adakan Harga Promosi untuk Vivix. Inilah peluang anda untuk mencuba.

Walau bagaimana pun, ibu mengandung dan menyusu tidak boleh ambil Vivix ya. Harganya sedikit mahal tetapi sangat berbaloi-baloi. Sangat sesuai untuk ibu bapa kita (warga emas) yang mempunyai banyak penyakit dan perlu makan banyak ubat. Sebelum ni pun saya pernah kongsikan kisah Opah saya yang ambil Vivix. Selain itu, banyak lagi testimonial lain di sini.

Tak cukup lagi? Ikuti pula pengalaman, kawan-kawan Euphoria yang lain.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.


Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?