Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Vivix

Assalamualaikum…

Pernah dengar Bell’s Palsy? Jujurnya saya tak pernah dengar pun Bell’s Palsy ni. Tiba-tiba ada kawan tanya testimoni Vivix untuk Bell’s Palsy. Saya fikirkan mungkin ada orang yang minta dan bertanya kepadanya. Jadi saya google dan kongsi hasil carian kepadanya.

Selepas beberapa hari, baru saya tahu bahawa dia sendiri sebenarnya yang mengalami Bell’s Palsy. Terkejut sangat rasa. Terus google info tentang penyakit Bell’s Palsy ni.

Apa itu Bell’s Palsy?

Bell’s palsy adalah satu penyakit kelumpuhan muka idiopatik (tidak diketahui punca) akibat disfungsi saraf tengkorak VII (saraf muka) yang mengakibatkan ketidakupayaan mengawal otot muka pada bahagian yang terjejas. Bell’s Palsy ni bukan strok tau. Pesakit strok biasanya bukan sahaja lumpuh di bahagian muka tetapi juga tangan dan beberapa bahagian badan yang lain disebabkan masalah pada otak. Manakala penyakit Bell’s Palsy hanya menyebabkan lumpuh pada bahagian muka disebabkan oleh masalah pada saraf dan bukan berpunca dari tekanan darah tinggi atau kencing manis.

bells-palsy-1

Vivix bantu perokok tegar berhenti merokok

Simptom dan Tanda Penyakit Bell’s Palsy

Bell’s palsy dikenalpasti melalui bentuk muka seakan jatuh sebelah. Kegagalan saraf VII berfungsi menyebabkan mata pesakit tidak boleh dikerdip dan tutup, senyuman dan pergerakan bibir terganggu, lidah mengeras, kening juga seperti berkerut dan terangkat, air liur meleleh dan hidung seakan terjatuh pada bahagian yang terjejas.

Sesetengah pesakit boleh merasai kelainan pada wajahnya beberapa hari sebelum diserang Bell’s palsy seperti rasa kebas, sakit bahagian telinga dan rasa kelainan pada lidah.

Bell’s palsy menyerang secara random di kalangan mereka yang berusia, wanita selepas bersalin atau ketika kedatangan haid, remaja dan mereka yang mengalami stres.

bells-palsy-2

Rawatan Penyakit Bell’s Palsy

Doktor biasanya akan memberi pesakit ubat makan steroid (kortikosteroid) dengan dos yang tinggi pada peringkat awal serangan selama dua minggu. Ia akan berkurangan sehinggalah pesakit menunjukkan peningkatan. Bagi masalah yang dikenalpasti berpunca daripada radang, doktor akan memberi antiviral berserta steroid.

Rawatan fisioterapi kadangkala diberi kepada pesakit bagi membantu menguatkan otot terjejas dan sebagai stimulasi kepada saraf yang terlibat. Jenis-jenis fisioterapi yang biasa diberi kata beliau adalah urutan muka, senaman otot muka dan stimulasi elektrik. Bagi masalah Bell’s palsy yang berlanjutan, pembedahan memperbetulkan saraf muka mungkin membantu.

Vivix bantu kawal kencing manis

Vivix Rawatan Alternatif Bell’s Palsy

Berbalik kepada kawan saya tadi, selepas membaca testimoni pesakit Bell’s Palsy yang sembuh setelah 90 hari mengambil Vivix, akhirnya dia membuat keputusan untuk membeli Vivix. Mujur dia ada keahlian Shaklee, jadi dapatlah membeli dengan harga ahli. (Eh, kalau tak ahli pun, beli 2 botol Vivix automatik dapat keahlian PERCUMA tau!)

Saya benar-benar berharap semoga dia cepat sembuh dan semoga Vivix dapat membantu menyihatkan badannya.

 

Sumber : Utusan, GenkiMomma

Penting detoks seluruh badan

Di sana sini orang bercerita tentang detoks. Detoks ni apa? Kenapa penting detoks seluruh badan?

Apa itu detoks (detox)?

Kepentingan detoks seluruh badan

Detoks ni adalah proses membuang toksin dalam badan. Setiap hari kita menafasdan makan pelbagai benda, jadi ada pelbagai toksin masuk dalam badan. Tapi Maha Hebat Allah, Dia jadikan sistem pencernaan kita ni membantu proses toksin. Tapi…cuba bayangkan kalau setiap hati banyak sangat toksin dalam badan kita dan organ-organ badan kita ni bekerja keras mencuci, lama-lama organ-organ ni boleh jadi rosak dan berkeladak. Jadi, kena la cuci juga organ pencernaan kita ni. Bagi dia bersih berseri.

Nak senang cerita, bayangkan mangkuk tandas kita tu, kita guna setiap hari untuk buang air kecil dan air besar. Lama-lama mesti berkeladak dan kotor juga kan. Jadi kena la juga cuci mangkuk tandas tu, baru la kita pun lebih selesa nak gunakan dia hari-hari kan?

Bagaimana toksin masuk dalam badan?

Kepentingan detoks seluruh badan

Toksin masuk ke dalam badan melalui 3 cara iaitu

1) Kulit– bila kita terdedah pada udara yang tercemar atau jerebu, maka toksin boleh meresap masuk melalui kulit kita

2) Usus – Bila dah makan macam-macam sama ada makanan sihat, makanan segera atau pun makanan tak berkhasiat, ada la termasuk toksin dalam usus utk diproses

3) Paru-paru – Setiap hari bila bernafas, termasuk juga toksin dalam paru-paru. Yang merokok lagi la banyak toksin masuk.

Tapi Allah jadikan tubuh badan kita ni automatik boleh buang keluar toksin ni dari dalam badan kita. Tak perlu tekan butang apa-apa pun, automatik dia jalan sendiri. Maha Suci Allah yang Maha Hebat kan. Bila toksin masuk dalam badan, barisan pertahanan pertama melawan toksin ialah hati. Ia bertindak seperti penapis untuk menghalang bahan toksik yang terdapat di dalam makanan melepasi salur darah. Selepas diproses, ia pun dihantar ke :

1) Kulit – Bila keluar toksin dari kulit, mula la jadi jerawat, kudis-kudis.

2) Usus – Melalui pembuangan air besar. Kalau banyak sangat, mungkin boleh jadi sembelit tau.

3) Paru-paru – keluarkan karbon dioksida dari dalam badan

4) Buah Pinggang – melalui proses buang air kecil.

Bila kelima-lima organ ni (termasuk hati) asyik bekerja keras. Lama-lama boleh rosak tau. Jadi sayangilah diri anda. Jom detoks seluruh badan anda!

5 cara mudah untuk detoks

1) Minum air masak secukupnya – setiap 25kg badan perlukan 1 liter air masak. Tapi kalau ada ambil supplemen, kena ambil lebih sikit ya.

2) Minum air lemon – Sekarang ni dah banyak viral air lemon kan. Senang je, cuma perah 1 potongan lemon dalam air masak (jangan tambah gula tau).

3) Ambil makanan tinggi serat – contohnya sayur-sayuran hijau dan buah-buahan

4) Berhenti merokok!!

5) Bersenam

Jom DETOX the Shaklee way!!!

Kepentingan detoks seluruh badan

Shaklee sedar penting detoks seluruh badan ni. Jadi Shaklee sediakan set istimewa untuk mereka yang sayangkan kesihatan & tubuh badan mereka. Setiap satu supplemen yang disertakan membantu untuk detoks seluruh badan.

 

Dapatkan segera DETOX SET! Set ini mengandungi :

1) Vivix – formula istimewa Shaklee. Membantu untuk detoks kulit & sel-sel tidak sihat dalam badan serta membantu memberi tenaga.

2) DTX Complex – Membantu untuk detoks hati yang sentiasa bekerja keras tanpa henti.

3) Peppermint-Ginger Plus – Membantu detoks & keluarkan angin dari dalam badan. Mengurangkan rasa sebu & ketidak selesaan perut.

4) Herb-lax – Membantu detoks usus dari toksin, lemak & lendir yang melekat pada usus.

5) Alfalfa – Membantu detoks usus dan salur darah.

Dengan setiap pembelian Detox Set ni, anda layak dapat:

  • PERCUMA Keahlian Shaklee(Jimat RM69!)
  • PERCUMA penghantaran ke Seluruh Malaysia (Jimat RM10.60!)
  • PERCUMA Detox Guide Book
  • PERCUMA Beg kertas “Live Amazing”
  • Rebat bonus wang tunai pada bulan seterusnya.

Sangat Berbaloi. Hanya RM825

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Promosi Januari 2015

Alhamdulillah, kita dah pun menjejakkan kaki ke tahun 2015. Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas di muka bumi ini. Jom kita tengok apa yang Shaklee tawarkan untuk promosi Januari 2015. Yang bestnya kali ni bukan 1 atau 2 tapi ada 7 jenis promosi dengan 3 produk istimewa.

Promosi Januari 2015

 

(1) Seperti biasa promosi Buy 6 free 1 untuk mereka yang suka simpan buat stok terus. Ataupun yang memang satu keluarga makan. Apatah lagi bulan 4 setiap servis akan dikenakan GST. Jadi memang berbaloi la kalau ambil sekarang.

Read the rest of this entry »

Testimonial Set Kesihatan Jantung Shaklee

Sakit jantung merupakan pembunuh nombor satu di Malaysia.Saban tahun statistik penghidap jantung meningkat berikutan kurangnya penjagaan kesihatan seperti tidak mengamalkan senaman dan pengambilan makanan tidak sihat. Statistik Kementerian Kesihatan menunjukkan, penyakit jantung penyebab kematian nombor satu di Malaysia yang merangkumi 16.5 peratus kematian di hospital sepanjang 2008. Malah, anggaran penyakit jantung koronari di negara ini adalah 40,000 kes baru setiap tahun bagi 28 juta penduduk dan kematian akibat penyakit ini dikatakan 2.5 kali ganda lebih tinggi berbanding kanser dalam kalangan wanita. (sumber)

Jom ikuti testimonial Set kesihatan jantung Shaklee yang diberikan oleh seorang anak kepada bapa mertuanya. Ia telah membantu kesihatan bapa mertuanya ke arah lebih baik.

Read the rest of this entry »

Kolesterol menyebabkan penyakit jantung

Dianggarkan bahawa satu daripada tiga orang dewasa di Malaysia mempunyai paras kolesterol yang tinggi. Kandungan kolesterol yang tinggi dalam darah menyumbang kepada masalah kesihatan yang serius di mana ia boleh dihidapi oleh sesiapa sahaja tanpa mengira usia dan dalam jangkamasa panjang ini akan memberikan impak negatif terhadap kesihatan jantung dan fungsi kardiovaskular. Tetapi apa yang lebih membimbangkan kita sekarang di mana ramai individu TIDAK menyedari bahawa paras kolesterol mereka terlalu tinggi!

Apa itu kolesterol?

Kolesterol merupakan bahan lemak yang terdapat dalam saluran darah da kesemua sel-sel badan. Ia merupakan komponen tubuh yang penting untuk pembentukan sel membran, hormon, hempedu dan tisu-tisu lain dalam tubuh.

Dari mana datang kolesterol?

Kolesterol dihasilkan secara semulajadi oleh hati anda tetapi ia juga boleh diperolehi dari makanan harian. Kolesterol yang anda makan akan meningkatkan paras kolesterol darah anda. Kandungan kolesterol darah yang terlalu tinggi akan meningkatkan risiko penyakit jantung dan ahmar.

Read the rest of this entry »

Assalamualaikum..

Kulit yang kerap terdedah kepada pancaran cahaya matahari ditambah dengan pencemaran sekeliling menyebabkan kolagen dalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula. Akhirnya menjadikan kulit kendur berkedut, kuku mudah patah dan rambut nipis tidak bermaya.

Kini ada penyelesaiannya!

image

 

Tak perlu telan banyak-banyak. Hasilnya pun lebih CEPAT!!

Jom dapatkan sekarang VIVIX + COLLAGEN POWDER + VITAMIN C!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum..

Apa itu hepatitis B?

hepatitis

Hepatitis bermaksud bengkak (radang) pada hati. Hepatitis terbahagi kepada beberapa jenis.

Hepatitis B disebabkan oleh jangkitan virus. Ia dijangkitkan daripada seorang individu kepada individu lain melalui cairan badan seperti darah, air liur, air mani atau rembesan faraj.

Sistem imun atau daya ketahanan badan seseorang itu sendiri boleh melindunginya daripada hepatitis B. Sembilan-puluh peratus daripada orang dewasa yang sihat berupaya melawan jangkitan hepatitis B dalam masa enam bulan, walaupun tanpa rawatan.

Namun begitu, kira-kira lima peratus daripada mereka yang dijangkiti hepatitis B tidak dapat melawan jangkitan dan terus membawa virus ini dalam badan mereka. Keadaan ini dipanggil hepatitis kronik atau hepatitis berterusan. Hepatitis kronik boleh merosakkan hati anda. Dalam sesetengah kes, hepatitis kronik boleh menyebabkan penyakit hati (cirrhosis), malah barah hati juga.

Bagaimanakah hepatitis B tersebar?

Anda boleh mendapat hepatitis B daripada:

  • jarum suntikan, sekiranya anda menyuntik dadah ke dalam badan.
  • melakukan hubungan seks dengan seseorang yang membawa virus ini.
  • darah yang tercemar di tempat kerja. Contohnya, jika anda bekerja dalam industri penjagaan kesihatan, kulit anda mungkin terluka akibat terkena jarum secara tidak sengaja.
  • jarum yang tercemar yang digunakan untuk mencacah tatu atau menindik.
  • menjalani pemindahan darah (walau bagaimanapun, kes sebegini sangat jarang berlaku di Malaysia kerana semua bekalan darah kini disaring bagi hepatitis B).
  • menjalani pemindahan darah di negara-negara di mana kes hepatitis B banyak berlaku.

Bagaimana saya boleh tahu jika saya menghidap hepatitis B?

Menjalani ujian ialah cara terbaik untuk mengetahui samada anda telah dijangkiti virus ini ataupun tidak. Hepatitis B biasanya tidak mempunyai simptom, dan jika ada pun ia tidak begitu ketara. Doktor anda perlu tahu jika anda menghidap hepatitis B supaya rawatan yang diperlukan dapat dijalankan.

Simptom-simptom hepatitis B boleh datang dan pergi, dan ini termasuk:

  • simptom-simptom seolah-olah demam selesema seperti keletihan dan sakit-sakit badan;
  • sakit perut, loya, muntah, cirit-birit;
  • hilang selera makan.

Jika anda menghidap hepatitis B, anda mungkin mengalami jaundis iaitu kulit dan mata putih anda menjadi kuning. Satu lagi simptom jaundis ialah air kencing yang berwarna gelap dan najis yang pucat warnanya.

sumber : http://www.babycenter.com.my/a25004835/hepatitis-b

Adakah supplemen Shaklee dapat membantu?

hepatitis2

 

Hepatitis melibatkan salah satu organ penting dalam badan iaitu HATI. Shaklee dapat membantu anda menjaga hati dengan kombinasi produk-produknya

1. Vivix 
Vivix merupakan supplement anti-penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee. Ramuan vivix telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisme penting,
Vivix membantu memberika perlindungan antioksidan dan melindungi dan memperbaiki selular DNA.

2. NutriFeron

Untuk kegunaan harian, NutriFeron meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi badan iaitu suatu pengaktif kritikal sistem imun.

NutriFeron berfungsi di dalam peringkat selular sel dalam dua cara iaitu

– Mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan aktif/cepat
– Menggerakkan “pasukan cari dan musnah’ dalam sistem imuniti badan.

Interferon membantu melindungi kita daripada pendedahan harian terhadap beribu penceroboh asing yang boleh membawa kepada penyakit serius dan penyakit.

Oleh itu, amat perlu bagi kita untuk menolong badan kita membantu diri kita sendiri dan itulah tujuan Nutriferon; untuk merangsang setiap sel badan untuk menghasilkan lebih banyak interferon asli untuk menyediakan badan kita perlindungan dengan tahap yang lebih tinggi dalam skop yang luas terhadap serangan selsema, virus dsb.


3. DTX Complex

Mengandungi bahan ekstrak yang sangat penting dari biji benih pokok susu tisel yang menghasilkan 80% silymarin. Ia turut mengandungi bahan-bahan yang digabungkan secara unik dan saintifik; ekstrak daripada Schnizandra dan cendawan Reishi (herba yang kaya dengan anti-oksida) dan ekstrak daripada dandeion, kunyit dan articok (herba yang membantu mengekalkan aliran hempedu)

Fungsi DTX Complex

– melindungi hati daripada toksin, termasuklah dadah, racun dan bahan kimia
– merawat masalah hati seperti hepatitis dan sirosis
– mengurangkan kadar kerosakan hati akibat lebihan alkohol
– membantu mencegah dan merawat masalah batu karang
– membantu masala kulit seperti psoriasis dan ekzema
– Membina semula sel-sel hati
– meransang pengaliran hempedu
– merawat sindrom keletihan yang kronik
– meransang sintesis protin, meningkatkan jumlah enzim dalam hati untuk tujuan detoksifikasi, memperahankan pembentukan toksin.

Dengan kombinasi produk-produk Shaklee yang hebat ini, InsyaAllah kesihatan hati anda akan terpelihara. Jangan dikirakan berapa perbelanjaan penjagaan, bandingkan kemungkinan yang mendatang sekiranya hati anda tidak berfungsi lagi. Renung-renungkan..

 

Credit to Sihat Ceria Happy Life

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum..

 

Tiga penyakit ini memang antara penyakit yang paling banyak membunuh terutama rakyat Malaysia. Kajian saintifik mendapati pengambilan RESVERATROL mampu membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan kandungan gula dalam darah, anti-keradangan, bahan anti-kanser selain mampu mengawal berat badan.

Apakah itu RESVERATROL?

Sumber: http://www.resveratrol.com/what-is-resveratrol/ Read more http://www.celikvitamin.com/blog/bagaimana-resveratrol-membantu-pesakit-diabetes-kanser-jantung-kajian-saintifik-membuktikannya/

Sumber: http://www.resveratrol.com/what-is-resveratrol/

Resveratrol adalah antioksidan yang sangat berkesan yang dihasilkan oleh tumbuhan. Resveratrol juga merupakan sejenis polifenol yang biasa ditemui dalam wain merah. Satu kajian yang dijalankan oleh Jabatan Sains dan Teknologi, Universiti Ohio, AS, pada tahun 1997 membuktikan kejayaan resveratrol menyekat pembahagian sel-sel kanser di peringkat selular.

Manfaat Resveratrol

fungsi

Kajian Saintifik terhadap khasiat RESVERATROL

  • ANTI-RADANG

Vivix-Anti-Radang

  • KANSER PARU-PARU

Vivix-Lung-Cancer

  • KANSER PROSTAT

Vivix-Kanser-Prostat

  • KANSER PAYUDARA

Vivix-Kanser-Payudara

  • KANSER KOLON

Vivix-Kanser-Kolon

  • DIABETES

Vivix-Diabetes

  • JANTUNG

Vivix-Jantung

Banyak betul fungsi dan kebaikan resveratrol kan. Bagaimana nak mendapatkannya?

Memperkenal VIVIX SHAKLEE, hasil kajian di dalam makmal menunjukkan VIVIX SHAKLEE 10 x ganda melebihi RESVERATROL!

vivix

Info lanjut tentang VIVIX di http://healthy.babykawaiistore.com/category/vivix/

Betul ke berkesan? Tak percaya? Jom baca testimonial DI SINI

credit to Celik Vitamin

order

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Testimoni Vivix dan Kanser

Assalamualaikum..

Kanser sememangnya sakit yang sangat ditakuti dan antara pembunuh utama rakyat malaysia. Kanser berlaku disebabkan oleh perubahan dalam gen yang mengawal pembesaran dan pemusnahan sel. Kebiasaannya sel akan menjadi tua dan mati seterusnya diganti dengan sel yang baru. Tetapi sel kanser membiak apabila selepas proses penuaan sel tersebut tidak mati malah membiak menjadi berganda-ganda.

vivix-kanser

Apa kata mereka yang telah mencuba?

Read the rest of this entry »

Testimoni Vivix dan diabetes

Assalamualaikum…

Satu lagi penyakit yang sering menyerang rakyat Malaysia adalah diabetes.

Q: BAGAIMANA VIVIX DAN RESVERATROL BERFUNGSI SEBAGAI PENAWAR DIABETES?

Terdapat 2 cara resveratrol membantu pesakit diabetes/kencing manis:

1. Meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin:

Rintangan insulin adalah satu daripada faktor penyumbang utama diabetes/kencing manis. Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes/kencing manis.
Apabila tubuh kita hilang sensitiviti terhadap insulin, tubuh akan mengeluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah. Jadi resveratrol pula mampu meningkatkan sensitiviti tubuh kita terhadap insulin oleh itu mengurangkan amaun insulin yang diperlukan untuk mengawal aras gula dalam darah.

Read the rest of this entry »

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?