Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Assalamualaikum…

Semalam kita dah bercerita tentang sumber utama Shaklee Collagen Powder iaitu sisik ikan merah dari laut dalam.

Apa pula sebab kedua?

Dah tengok sumbernya yang hebat, kita tengok pula prosesnya..

Collagen Powder Shaklee di proses melalaui proses pemecahan molekul (hydrolisis) secara semulajadi 

Hydrolisis-Collagen-Shaklee

Apa kepentingan proses pemecahan molekul nih?

Tubuh kita hanya boleh serap molekul yang bersaiz sangat kecik. Kalau molekul besar, nanti badan susah nak serap. Sebab itulah Shaklee menggunakan proses hydrolisis untuk menghasil Collagen Powder berkualiti tinggi.

Proses hydrolisis ni leceh, susah dan memakan belanja tinggi. Alternatif kepada proses ni adalah menggunakan bahan kimia seperti asid hidroklorik, pemanasan secara kimia dan pelbagai jenis asid. Proses menggunakan bahan kimia ni lebih murah.

Collagen yang diproses menggunakan bahan kimia mempunyai kesan sampingan yang negatif. Antaranya ada kemungkinan sel Collagen tersebut dah banyak terurai serta mengandungi sisa bahan kimia hasil dari cara pemprosesan tadi.

Sisa bahan kimia ni berbahaya untuk pemakanan atau penggunaan kita. Bayangkan kita guna collagen yang ada sisa asid hidroklorik? Walhal asid hidroklorik tu sikit je dah boleh rosakkan kulit.

Proses yang selamat dan bersih adalah pemecahan molekul (hydrolisis) menggunakan enzim proteolytic.

Untuk mendapatkan molekul yang boleh diserap oleh tubuh, proses ni perlu dibuat berulangkali secara berasingan. Paling kurang kena buat 8 kali. Alhamdulillah, Shaklee Collagen Powder melalui proses ni melebihi 8 kali.

Macam mana boleh tahu? Kita tengok nilai Dalton Collagen tu, ni saya ceritakan kat next point ya. Lagi kecil nilai Dalton tu, ia menandakan lagi banyak proses hydrolisis yang dijalankan ke atas Collagen tersebut dan menandakan lebih tinggi kualiti Collagen tu.

Proses ni bukan murah macam proses kimia yang senang tadi. Proses ni leceh tapi terjamin keselamatan penggunaannya dan tiada kesan sampingan negatif.

sumber : http://diaryofmuhammad.com/kenapa-shaklee-collagen-powder/

Jadi, kalau nak ikutkan, memang Shaklee Collagen Powder sangat berkualiti setanding dengan harganya. Jadi jangan ragu-ragu lagi..

Jom hubungi kami sekarang!!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Comments are closed.

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?