Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Penting detoks seluruh badan

Di sana sini orang bercerita tentang detoks. Detoks ni apa? Kenapa penting detoks seluruh badan?

Apa itu detoks (detox)?

Kepentingan detoks seluruh badan

Detoks ni adalah proses membuang toksin dalam badan. Setiap hari kita menafasdan makan pelbagai benda, jadi ada pelbagai toksin masuk dalam badan. Tapi Maha Hebat Allah, Dia jadikan sistem pencernaan kita ni membantu proses toksin. Tapi…cuba bayangkan kalau setiap hati banyak sangat toksin dalam badan kita dan organ-organ badan kita ni bekerja keras mencuci, lama-lama organ-organ ni boleh jadi rosak dan berkeladak. Jadi, kena la cuci juga organ pencernaan kita ni. Bagi dia bersih berseri.

Nak senang cerita, bayangkan mangkuk tandas kita tu, kita guna setiap hari untuk buang air kecil dan air besar. Lama-lama mesti berkeladak dan kotor juga kan. Jadi kena la juga cuci mangkuk tandas tu, baru la kita pun lebih selesa nak gunakan dia hari-hari kan?

Bagaimana toksin masuk dalam badan?

Kepentingan detoks seluruh badan

Toksin masuk ke dalam badan melalui 3 cara iaitu

1) Kulit– bila kita terdedah pada udara yang tercemar atau jerebu, maka toksin boleh meresap masuk melalui kulit kita

2) Usus – Bila dah makan macam-macam sama ada makanan sihat, makanan segera atau pun makanan tak berkhasiat, ada la termasuk toksin dalam usus utk diproses

3) Paru-paru – Setiap hari bila bernafas, termasuk juga toksin dalam paru-paru. Yang merokok lagi la banyak toksin masuk.

Tapi Allah jadikan tubuh badan kita ni automatik boleh buang keluar toksin ni dari dalam badan kita. Tak perlu tekan butang apa-apa pun, automatik dia jalan sendiri. Maha Suci Allah yang Maha Hebat kan. Bila toksin masuk dalam badan, barisan pertahanan pertama melawan toksin ialah hati. Ia bertindak seperti penapis untuk menghalang bahan toksik yang terdapat di dalam makanan melepasi salur darah. Selepas diproses, ia pun dihantar ke :

1) Kulit – Bila keluar toksin dari kulit, mula la jadi jerawat, kudis-kudis.

2) Usus – Melalui pembuangan air besar. Kalau banyak sangat, mungkin boleh jadi sembelit tau.

3) Paru-paru – keluarkan karbon dioksida dari dalam badan

4) Buah Pinggang – melalui proses buang air kecil.

Bila kelima-lima organ ni (termasuk hati) asyik bekerja keras. Lama-lama boleh rosak tau. Jadi sayangilah diri anda. Jom detoks seluruh badan anda!

5 cara mudah untuk detoks

1) Minum air masak secukupnya – setiap 25kg badan perlukan 1 liter air masak. Tapi kalau ada ambil supplemen, kena ambil lebih sikit ya.

2) Minum air lemon – Sekarang ni dah banyak viral air lemon kan. Senang je, cuma perah 1 potongan lemon dalam air masak (jangan tambah gula tau).

3) Ambil makanan tinggi serat – contohnya sayur-sayuran hijau dan buah-buahan

4) Berhenti merokok!!

5) Bersenam

Jom DETOX the Shaklee way!!!

Kepentingan detoks seluruh badan

Shaklee sedar penting detoks seluruh badan ni. Jadi Shaklee sediakan set istimewa untuk mereka yang sayangkan kesihatan & tubuh badan mereka. Setiap satu supplemen yang disertakan membantu untuk detoks seluruh badan.

 

Dapatkan segera DETOX SET! Set ini mengandungi :

1) Vivix – formula istimewa Shaklee. Membantu untuk detoks kulit & sel-sel tidak sihat dalam badan serta membantu memberi tenaga.

2) DTX Complex – Membantu untuk detoks hati yang sentiasa bekerja keras tanpa henti.

3) Peppermint-Ginger Plus – Membantu detoks & keluarkan angin dari dalam badan. Mengurangkan rasa sebu & ketidak selesaan perut.

4) Herb-lax – Membantu detoks usus dari toksin, lemak & lendir yang melekat pada usus.

5) Alfalfa – Membantu detoks usus dan salur darah.

Dengan setiap pembelian Detox Set ni, anda layak dapat:

  • PERCUMA Keahlian Shaklee(Jimat RM69!)
  • PERCUMA penghantaran ke Seluruh Malaysia (Jimat RM10.60!)
  • PERCUMA Detox Guide Book
  • PERCUMA Beg kertas “Live Amazing”
  • Rebat bonus wang tunai pada bulan seterusnya.

Sangat Berbaloi. Hanya RM825

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Leave a Reply

CommentLuv badge

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?