Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Anda pengamal tegar supplemen Shaklee? Haa…memang wajib jadi ahli Shaklee. Nak daftar keahlian secara berbayar boleh , secara percuma pun boleh. Pilih je mana yang sesuai untuk diri sendiri.

Kenapa sibuk sangat nak jadi ahli? Best sangat ke jadi ahli ni? Hari ni saya kongsikan 5 kelebihan menjadi Ahli Shaklee. Sebenarnya banyak, tapi hari ni share 5 yang utama sahaja. Khas untuk anda yang masih ragu-ragu dan terfikir-fikir sama ada nak jadi ahli ataupun tidak.

5 Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

1. Lebih jimat

Kebanyakan yang membeli Shaklee adalah mereka yang mementingkan kesihatan. Memang tak berkira nak melabur untuk kesihatan. Tapi, lagi best kalau dapat jimat dan dapat kesihatan yang baik kan. Dengan jadi ahli, anda dapat jimat 15%-20%. Banyak tu tau. Kalau nak guna untuk sendiri dan keluarga sahaja pun dah jimat kan.

2. Jana pendapatan

Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan. Yelah, harga minyak naik, automatik harga barang-barang semua naik. Golongan sederhana dan rendah semakin tertekan. Jadi, perlulah cari jalan keluar dan peluang untuk jana pendapatan berlebihan. Bila dah jadi ahli, boleh la dapat untung runcit selain dari bonus yang akan dapat setiap bulan dari Shaklee. Bonus pula tiada limit, boleh sehingga mencecah 5-6-7 angka pun ada tau!

Jika anda tak berminat nak berniaga pun tak mengapa. Ada juga yang memang pengguna tegar, satu keluarga guna Shaklee, tak menjual pun, hanya kegunaan sendiri, tapi layak dapat bonus. Bestkan. Asalnya nak diri sendiri dan keluarga sihat, tapi dapat pula bonus. Dah jimat lagi kat situ.

3. Tambah ilmu

Selain 2 sebab di atas, memang banyak sangat bertambah ilmu bila join Shaklee ni. Ilmu kesihatan, ilmu supplemen, ilmu kecantikan, ilmu perniagaan. Memang banyak sangat perkongsian dan motivasi. Bersembang dengan kawan-kawan dah macam keluarga sendiri walaupun jarang bertemu. Ilmu percuma ada, ilmu yang berbayar pun ada. Ilmu ni memang tak rugi kita tuntut. InsyaAllah memang ada kegunaannya. Selain tu, ilmu ruhi dan agama pun banyak diterapkan. Membantu kita mendekatkan diri dengan Yang Maha Esa.

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

4. Aktiviti kekeluargaan

Shaklee ni salah satu aktiviti kekeluargaan juga tau. Sebab kebanyakan yang join Shaklee, memang ibu-ibu yang dah tentu mementingkan keluarga. Semasa seminar, boleh je bawa anak-anak dan suami. Sambil-sambil tu boleh suami tuntut ilmu sekali. Anak-anak pun dapat jumpa dan bermain dengan kawan-kawan lain. Dapat juga merapatkan ukkhuwwah dengan keluarga ahli Shaklee  yang lain kan. Kebanyakan aktiviti kami memang melibatkan satu keluarga.

5. Berpeluang melancong PERCUMA

Untuk yang memang serius nak buat Shaklee, anda berpeluang untuk melancong secara PERCUMA tau. Shaklee taja 100%. Sampai makanan, tiket penerbangan semua pun ditanggung. Biasanya Shaklee akan pilih 5-6 star hotel. Memang exclusive sangat. Oh ya, boleh juga bawa anak-anak 4 tahun ke atas, mak ayah dan ibu bapa mertua tau. Hari tu ada sembang-sembang dengan kawan, dia pun terkejut, Shaklee boleh bawa anak-anak kecil. MLM lain biasanya anak 18 tahun ke atas je. Ada juga yang tak boleh bawa mak ayah, hanya diri sendiri, suami dan anak-anak yang dah besar sahaja.

Bukan sahaja berpeluang melancong, anda juga berpeluang menjalankan ibadah umrah yang ditaja 100% oleh Shaklee. Saya yakin, semua orang tentu ada niat nak ke Mekah dan Madinah. Kalau belum berpeluang mengerjakan haji, sekurang-kurangnya dapat mengerjalan ibadah umrah dahulu.

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Gambar ihsan http://www.anakkuwiraku.com/

BONUS

Extra Bonus yang bakal anda dapat adalah Kesihatan yang lebih baik untuk jangkamasa panjang. Shaklee telah lebih wujud lebih 50 tahun di US dan lebih 20 tahun di Malaysia. Shaklee telah memanggil semula leaders yang konsisten dalam Shaklee dan buat ujian kesihatan mereka secara menyeluruh. Dan hasilnya, kesihatan mereka lebih baik berbanding mereka yang tidak mengambil supplemen atau yang mengambil supplemen sintetik.

Shaklee Landmark Study - Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Bagaimana nak mendaftar?

Hubungi kami segera!

Email ke hanisamin@gmail.com dengan tajuk ‘Keahlian Shaklee’ atauSMS ke 010-4289601 dan berikan email anda.

Cabaran Blogging bersama GenkiMomma, SihatCantik4u, Ceria With Me & GenkiBaribari

3 Responses to “5 Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee”

Leave a Reply

CommentLuv badge

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?