Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung HUMANITARIAN CARE MALAYSIA BERHAD :
Maybank Islamic : 5515 7500 4299
Bank Islam : 1209 2010 0349 04
CIMB : 8602 135 592
Website: www.mycare.org.my

Assalamualaikum…

Kebanyakkan ibu bapa tentunya mementingkan kesihatan anak-anak. Bila anak tak sihat, mula lah ibu pun susah hati. Sekarang ni Muadz pun dah pandai hulur tangan dan minta, “nak…nak..” dengan suara kecil comel dia tu. Kalau tak bagi makin kuat suara sambil terlompat-lompat.

Alhamdulillah, Muadz pun dah setahun 5 bulan dan membesar dengan sihat dan semangat. Apa yang saya bagi Muadz?

Bila Muadz berusia setahun saya mula bagi OmegaGuard. Tapi disebabkan dia belum pandai kunyah, saya pecahkan capsul dan letak dalam sudu untuk disuapkan. saya cuma bagi kadang-kala sebulan sekali kerana Muadz menyusu badan sepenuhnya. Jadi tak risau sangat. Capsulnya tidak dibuang, saya pula yang ambil kunyah. Sayang nak buang tau.

Walau bagaimanapun, Muadz memang cepat kena selsema. Kalau demam akan selsema. Tidur dalam air-cond sekejap pun selsema. Alhamdulillah, sejak ambil OmegaGuard kurang sikit selsema kerana OmegaGuard turut membantu memanaskan badan. Sekarang Muadz dah pandai kunyah, jadi saya bagi sebiji seminggu untuk dia kunyah. (Ayahnya kata dia ambil isinya je, capsulnya dijumpai di lantai. huhu)

Bulan lepas Muadz demam tetapi tak selsema. Alhamdulillah. kalau tak hampir sebulan sekali juga terpaksa ambil nebulizer. Bila selsema kahaknya sangat banyak sampai nafas pun berbunyi.

Muadz juga ambil meal shake + ESP. Sebenarnya bancuh unuk diri sendiri 1 sudu besar ESP+1 sudu besar Meal Shake. Dulu pernah bagi Muadz rasa sikit dan dia suka pula. Sekarang ni, nampak je keluarkan bekas meal shake untuk bancuh, terus dah terlompat-lompat minta. Kadang kena berebut pula dengan dia.

Pernah sekali saya minum dulu baru bagi dia, dia terus menangis dan merajuk. Lepas tu nak bagi pun dia tak mau. Geram pula dengan telatah Muadz yang dah pandai macam-macam ni. Yang ayah cuma geleng kepala ketawa, “Anak Shaklee ni…”

Gambar terkini Muadz

Alhamdulillah, Muadz membesar dengan sihat. Badan dia pun berat, tak larat nak dukung dah. Ramai yang geram sebab tubuh dia yang padat tu. Kalau tak sihat pun sekejap aje dah sihat kembali.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

4 Responses to “Vitamin sesuai untuk anak?”

  • chris:

    Ur lil muadz is so cute & chubby..a definite looker one day..my alayna is 14mths already..gona gif her omegaguard a try winking

  • izah:

    anak saya kurang berat bdn..boleh ambil ke omegaguard ni?umur baru nak msuk 8 bulan..berat 6kg..

    • Hanis:

      untuk bayi bawah setahun tak digalakkan ambil supplemen. sekiranya anak puan menyusu badan sepenuhnya, tak perlu risau kalau kurang sedikit berat badan asalkan anak aktif. jadual yang digunakan oleh doktor adalah untuk bayi yang minum susu formula. jadualnya memang sedikit berbeza.

Leave a Reply

CommentLuv badge

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?