Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Destinasi percutian idaman saya… Ke mana saya nak pergi jika diberi peluang ya. Biasanya destinasi impian ni orang akan pilih tempat yang belum pernah pergi, yang banyak orang bercerita kan. Hmm…tapi bagi saya, saya rasa nak ke Jepun sekali lagi. Kali ini dengan suami dan anak-anak.

Memang banyak lagi negara dan dalam negeri yang menarik dan cantik-cantik untuk pergi tapi kalau diberi peluang, nak ke Jepun sekali lagi. Saya nak tunjukkan pada suami dan anak-anak tempat saya pernah tinggal dan belajar. Tempat saya pernah pergi. Tempat pertama saya menjejakkan kaki di bumi Jepun. Tempat saya banyak menghabiskan masa. Tempat saya berendam air mata sebab susahnya belajar. Tempat saya makan sorang-sorang sebab takde kawan. Tempat saya jatuh accident sampai patah gigi dan kena jahit bibir.

Sememangnya banyak kenangan pahit manis saya di sana. 4 tahun di sana memang penuh dengan pelbagai kisah suka duka. Selama ni suami banyak dengar je saya bercerita. Nak bagi sama-sama rasai suasana di sana. Sama-sama lihat budaya sana yang banyak juga membentuk diri saya pada hari ini. Lihat mana yang baik untuk dijadikan teladan.

Musim bunga sakura di kawasan universiti

Musim bunga sakura di kawasan universiti. Musim kegemaran saya.

Destinasi Percutian Idaman Saya

Ber’yukata’ sambil lihat bunga api di musim panas

Tempat-tempat yang belum pernah pergi di Jepun pun nak pergi juga. Semasa di sana, tak berpeluang pergi ke Hokkaido dan Osaka. Banyak duduk di kawasan Kantou sahaja. Memang teringin sangat nak ke Hokkaido masa belajar dulu tapi tak berkesempatan dan berpeluang. Sekarang ni dah banyak juga pakej muslim, yang menyediakan penginapan yang menarik juga.

Tempat-tempat lain, jika diizinkan Allah memang nak pergi juga tapi saya dan suami bukan kaki travel. Jika bercuti pun kami lebih suka duduk di hotel, mandi kolam di hotel dan lebih kepada merasai suasana hotel. Kurang berjalan-jalan di tempat sekitarnya.

InsyaAllah suatu hari nanti saya pasti dapat bawa suami dan anak-anak ke Jepun. Segalanya boleh berlaku dengan Shaklee. impian bukan sekadar angan-angan tapi bakal jadi kenyataan.

Ke mana destinasi impian anda? Jom kongsikan bersama-sama.

Cabaran Blogging bersama GenkiMomma, Mama Olin, Ratu Nutrisi  & BestieSheTeen

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601(Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

9 Responses to “Destinasi Percutian Idaman Saya”

Leave a Reply

CommentLuv badge

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?