Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Assalamualaikum…

Saya tidak pasti sama ada kenyataan di atas benar atau tidak tetapi saya hilang 3kg sejak makan shaklee! Selepas habis pantang saya tidak berharap berat saya akan turun walaupun saya memang mahu menghilang lemak-lemak degil yang ada pada badan. Saya naik 20++kg semasa mengandung, selepas melahirkan saya hilang 10kg dan semasa dalam pantang saya hilang 5kg. jadi saya perlu buang lagi 5++kg lagi.

Orang kata breastfeeding boleh membantu menguruskan badan. Mungkin itu juga salah satu faktor. menyusukan anak menjadi cepat lapar tetapi saya makan seadanya. saya masih makan nasi separuh kerana dah cukup mengenyangkan tetapi kalau diberi nasi penuh pun saya boleh habiskan. tongue

Selepas pantang hampir setiap hari saya timbang untuk check sama ada berat saya turun atau tidak. tetapi cuma +-1kg. kadang-kadang kurang kadang-kadang bertambah. (saya memang susah nak kurangkan berat badan). akhirnya saya malas nak timbang dah. tapi still pakai bengkung moden untuk memastikan perut tak buncit semasa di pejabat dan kadang-kadang waktu malam (kalau ingat la. )

Isnin lepas, sempena Muadz genap 3 bulan dan ramai kata saya nampak kurus saya cuba timbang dan mengejutkan. Saya kurang 3kg dari bulan sebelumnya. Mungkinkah sebab shaklee? wallahua’lam. mungkin alfalfa yang mengandungi klorofil tu menyebabkan badan mudah lawas. dan kalau tak silap ada baca vitamin yang meningkatkan metabolisme. tak ingat yang mana satu. mungkin juga sebab itu.

tapi pemakanan pun mestilah kena jaga, jangan makan lewat malam. Saya amalkan makan malam sebelum jam 8. selain tu, banyak makan sayur, banyak minum air dan berhenti makan sebelum kenyang sampai tak larat bergerak.

Rasanya semua orang pun tahu, lepas melahirkan akan sembelit. Selepas pantang saya masih sembelit walaupun tidak terlampau teruk. Tetapi lama kelamaan saya perasaan, saya makin mudah lawas. Hari ni alhamdulillah, saya dapat membuang dengan mudahnya. (ops…sorry kalau ada yang geli ye.)

Patutlah hari tu suami saya kata dia sakit perut, ada sekali tu dalam sehari ada 4 kali dia membuang. agaknya sebab dia memang jenis lawas jadi terlebih lawas. tapi dia kata biasa je bukan macam cirit-birit pun. sekarang dah ok. mungkin sebab badan dah adjust kot untuk buang apa-apa yang tak patut dalam badan. ini cuma pendapat saya ye. tiada info dari shaklee atau shaklee distributor.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.


One Response to “Shaklee menguruskan badan?”

Leave a Reply

CommentLuv badge

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?