Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung HUMANITARIAN CARE MALAYSIA BERHAD :
Maybank Islamic : 5515 7500 4299
Bank Islam : 1209 2010 0349 04
CIMB : 8602 135 592
Website: www.mycare.org.my

Posts Tagged ‘anti-aging’

Assalamualaikum…

Ramai juga yang mengadu set yang kami sediakan banyak sangat yang perlu dimakan. Ada juga yang tak suka telan benda banyak-banyak. Inilah peluang anda untuk mencuba. Bulan ini kami adakan Harga Promosi untuk Vivix. Inilah peluang anda untuk mencuba.

Walau bagaimana pun, ibu mengandung dan menyusu tidak boleh ambil Vivix ya. Harganya sedikit mahal tetapi sangat berbaloi-baloi. Sangat sesuai untuk ibu bapa kita (warga emas) yang mempunyai banyak penyakit dan perlu makan banyak ubat. Sebelum ni pun saya pernah kongsikan kisah Opah saya yang ambil Vivix. Selain itu, banyak lagi testimonial lain di sini.

Tak cukup lagi? Ikuti pula pengalaman, kawan-kawan Euphoria yang lain.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.


Assalamualaikum..

Sabtu lepas saya berkesempatan menziarahi opah. Saya kan cuti raya lambat, jadi bila semua dah balik baru saya sempat pulang ke kampung. Sebelum puasa dah balik kampung tengok opah. Masa tu keadaan opah memang sangat menyedihkan. Bila berdiri je nak tumbang. Bila duduk asyik tertidur. Nak cakap dan makan pun macam tak larat.

Mujur saya memang dah ready bawa balik Vivix untuk opah. Malam tu saya suapkan satu sudu kecil. Esoknya sebelum balik, saya bagi satu sudu lagi. Lepas tu makcik saya bawa duduk dengan dia di Kedah kerana mudah nak jaga. Opah terpaksa ulang-alik ke hospital. Sempat saya pesan minta makcik bagi sedikit Vivix tu.

Alhamdulillah, sebelum raya opah kembali ke rumahnya di Perak. Dan semasa saya ziarah dia minggu lepas nampak keadaannya bertambah baik. Cuma dia dah banyak lupa. Saya tak pasti berapa banyak opah ambil Vivix sebab dia memang dah tak berapa ingat. Cuma saya pesan pada adik saudara saya yang kerap ziarah opah supaya bagi sekali sehari.

Walaupun opah tak ambil Vivix dengan konsisten, saya yakin ia turut membantu opah. Selepas saya bagi opah Vivix, esok harinya pagi2 opah duduk di luar dan menyapu sampah di luar. Terkejut saya tengok opah. Kemudian, dia siap ke dapur dan buat sambal belacan yang sangat dirindui. Alhamdulillah, rasa seronok sangat sebab sebelum balik nampak opah lebih bertenaga.

Sebelum kami pulang, dia sempat duduk di luar dan bersembang-sembang. Takdelah rasa sedih sangat nak tinggalkan opah berdua dengan atuk macam sebelum bulan puasa yang lepas.

Harapnya opah terus kekal sihat. Muadz pun seronok main dengan moyangnya. Sayang opah..

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.


Assalamualaikum…

 

Hari ni nak share testimonial pengguna Vivix. Asyik cerita tentang SET B aje kan. Hari ni bertukar mood sekejap.

TESTIMONIAL: Setelah Habis Sebotol Vivix – Mak Rasa Lebih SIHAT & KUAT , SAKIT LUTUT pun HILANG, Boleh ANGKUT 4 TANDAN KELAPA SAWIT BERULANG KALI!! Alhamdulillah, Syukur pada Allah kerana beri Kesihatan Buat Bonda Iffa

Iffa memberikan bonda tercinta Iffa satu botol Vivix untuk memastikan beliau kekal sihat. Al maklumlah, usianya hampir menjengah 60 tahun. Di saat ini, beliau menjengah fasa manopause dan perubahan hormon yang drastik mengundang pelbagai masalah kesihatan jika ia diambil mudah. Buat pengetahuan semua, Bonda Iffa ini ada masalah sendi(penyakit keturunan) dan darah tinggi. Ini feedback terbaru yang Bonda Iffa post di Wall FB Iffa..

VIVIX Adalah Jawapan Kepada Sinar Baru Dalam Hidup Anda, InsyaAllah – Tiada Sakit Yang Tiada Penawar, Kecuali MATI

Salam pengikut-pengikut setia fw-shaklee2u. Iffa terharu sangat-sangat bila ada yang text Iffa memberitahu anda semua suka baca blog Iffa, terima kasih yaa.. Andalah sumber kekuatan Iffa untuk terus menulis dan berkongsi ilmu di sini. Hari ini Iffa ingin bercerita tentang satu potion ajaib dari SHAKLEE yang telah Iffa amalkan selama hampir 5 bulan untuk merawat/mengubati masalah SLE/MCTD/RA atau
    • Salamah Hj Abu Bakar Betullah sayang, setelah abeh sebotol vivix,mak rasa bertambah sihat n kuat, sakit lutut pun hilang,dgn izinNYA………baru2 ni mak boleh angkut 4tandan kelapa sawit(tp dlm kete sorong)ketempat pengumpulan, beberapa kali…………bayangkan,dah bersara ni………….hahaha ………..nnt dpt duit kelapa sawit mak nak satu ya…………nak syer dgn ayah.org lelaki pun bolehkn?

      58 minutes ago ·
    • Iffa Anuar Salam Mama…Alhamdulillah.. boleh mama..nnt Ipah belikan.. satu utk mama and satu utk ayah.. vivix mmg bagus sbb ia membaiki sel dan dna dari dalam..dan melambatkan proses peenuaan sel kita..

      5 minutes ago ·
Rupa-rupanya satu family Iffa ambil Vivix. Vivix ni juga dikenali sebagai magic potion.
Apa kandungan Vivix ni?
1- Anggur Muskat
Anggur muskat yang juga dikenali sebagai anggur nombor satu di Amerika menimbulkan kekecohan di kalangan masyarakat kerana kebaikannya yang boleh membuatkan kulit bertambah muda serta memberi kesihatan berpanjangan. Anggur muskat dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri antiradang. Ini kerana sebatian phenolik tertumpu pada bahagian biji. Jika dibandingkan anggur lain, ia mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terdapat dalam arak merah yang terbukti berfaedah bagi kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.
2- Elderberi

Selain anggur muskat, tumbuh-tumbuhan lain yang baik untuk kesihatan serta agen penuaan ialah elderberi. Ia adalah tumbuhan lasak tanah lembap di sepanjang tepi jalan dan sungai hanya di Eropah dan Amerika Utara. Elderberi sudah digunakan sekian lama dalam perubatan tradisional bagi mengubati asma, sembelit, artritis dan selesema. Tumbuhan ini adalah antioksidan yang kuat dan melindungi sel daripada kerosakan disebabkan toksin alam sekitar, diet tidak seimbang serta tekanan.

3- Polygonum Cuspidatum

Polygonum cuspidatum sejenis pokok saka terbesar di Asia adalah sumber semula jadi resveratrol sama seperti yang terdapat pada kulit anggur merah dan biji anggur merah. Tumbuhan ini mempunyai banyak faedah kesihatan dan sering terdapat dalam produk antipenuaan. Ini kerana kandungan resveratrol membantu memperlahankan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah dan mengurangkan lebihan lemak yang tidak diperlukan tubuh.

4- Lobak Ungu

Akhir sekali lobak ungu adalah sumber vitamin A terbaik, mengandungi fitokimia yang mengandungi antioksidan, antibakteria, antiradang penyakit serta mengurangkan risiko penyakit jantung.

Amaran!
Produk ini tidak boleh diambil oleh ibu mengandung dan ibu menyusu.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Berminat?
Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

Assalamualaikum…

Nak Vitamin E percuma? Siapa cepat dia dapat…

InsyaAllah, hari ni saya nak share kepentingan vitamin E, lebih-lebih lagi untuk wanita.

1. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat.Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.

2. Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser. Pengalaman ibu sendiri bila mengalami bengkak susu yang ketara, ibu akan mengambil dua biji vitamin E namun ianya bukanlah diamalkan secara berterusan cuma pada saat melalui saat bengkak susu atau clog duct.

Seorang teman sebelum ini mengalami masalah di mana tempat kemaluannya didapati mempunyai benjolan seperti bengkak ketumbuhan, beliau mengamalkan dua biji vitamin E selama 7 hari dan alhamdulillah ketumbuhan itu mengecut dengan sendirinya. Ini kerana Vitamin E membantu mengecutkan pertumbuhan abnormal sel dan melancarkan saraf terutama bagi ibu yang menyusu dan dapat mengelakkan bengkak susu yang berlarutan.

3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman ibu, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan.

4. Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar. Membantu mengatasi masalah sarah belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.

5. Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka. Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple. Rata2 ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu recover dari kesakitan yang dilalui.

6. Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan erola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.

7. Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.

rahsia lain…~~~ vitamin E juga membantu mengurangkan strecth mark… ni kata mommy icha~..”baru-baru saya ada update kat Facebook yang makan vitamin E boleh hilangkan stretchmark masa mengandung. ye memang betul pun… saya tak tipu.. malah saya tak sapu apa-apa krim pun tau kat perut saya (sebab malas). stretchmark tu memang sangat pudar di perut saya, cuma yang jelas garisan linea..”

nantikan lagi banyak rahsia yang akan dibongkar selepas ini… happy

LASTLY BUT NOT LEAST ..apa bezanya vitamin E shaklee dengan yang ada di pasaran/farmasi?….Shaklee mempunyai vitamin E yang mengandungi keperluan lengkap oleh tubuh iaitu 400iu dan beserta selenium.

Nak tahu lebih lagi tentang vitamin E? Klik sini ya.

sumber : Kak Cery

 

p/s – Vitamin E bukan sahaja elok untuk wanita tetapi lelaki juga.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.


Product Name : VIVIX™
Servings per bottle : 150 ml
Serving Size : 1 tea-spoon only daily.

Revolusi Terbaru dari Shaklee

Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Bakal dipatenkan tidak lama lagi. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

sumber : Shaklee Malaysia

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?