Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Posts Tagged ‘diabetes’

Assalamualaikum..

Sempena bulan promosi ESP ni, ramai bercerita antara keistimewaan ESP adalah Indeks Glisemiknya yang rendah.

Apa itu Indeks Glisemik (Glisemik Index (GI) ) ?

Indeks glisemik adalah indeks pengukuran mengenai kesan makanan yang mempunyai karbohidrat ke atas paras glukosa darah. Pendek kata, ia menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula atau glukosa dalam darah. Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (GI) yang tertinggi yang akan menyebabkan paras glukosa dalam darah meningkat dengan cepat manakala yang mempunyai GI rendah pula memecahkan gula dengan perlahan-lahan dan teratur sambil membebaskan glukosa ke dalam sistem badan kita pada kadar yang terkawal.
Makanan yang mempunyai indeks glisemik yang rendah sangat lambat untuk dicerna dan diserap kerana pemecahan dan pembebasan glukosa adalah secara berperingkat-peringkat. Mengekalkan paras glukosa dalam darah pada kadar yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan kerana ia juga dapat mengawal selera makan si pemakan dan juga melambatkan rasa lapar mereka. Selain itu, ia juga memberi manfaat dalam penjagaan kesihatan untuk jangkamasa yang panjang.
glycemic-index
GI Rendah dikategorikan dari 55 ke bawah.
Jom kita lihat di mana kedudukan ESP
GI
ESP 39, manakala Meal Shakes 44. Masih di tahap rendah.

Bagaimana Merendahkan Indeks Glisemik:

Kesan glisemik makanan bergantung kepada beberapa faktor seperti jenis kandungan kanji, lemak dan protein makanan dan asid organik atau garam dalam makanan mereka – menambah cuka sebagai contoh, akan menurunkan GI. Kehadiran serat lemak atau larut boleh memperlahankan kadar pengosongan gastrik seterusnya mengurangkan GI.

– Gunakan bijirin sarapan berdasarkan oat, barli dan dedak
– Gunakan roti dengan wholegrains, tepung batu-tanah, doh masam
– Mengurangkan jumlah kentang yang anda makan
– Nikmati semua jenis buah-buahan dan sayur-sayuran
– Gunakan beras Basmati atau Doongara
– Nikmati pasta, mi, quinoa
– Makan banyak sayur-sayuran salad dengan berpakaian Vinaigrette

GI makanan-makanan lain
Screen shot 2013-07-11 at 09.53.45
Amat penting bagi pesakit kencing manis agar mereka mengawal paras gula mereka melalui pemakanan ini kerana ia akan turut memberi kesan kepada kualiti hidup dan juga jangka hayat pesakit. Jika paras gula dalam darah tidak terkawal dalam tempoh yang agak lama, ia mungkin akan menyebabkan pelbagai komplikasi penyakit lain seperti Diabetik neuropati atau kerosakan saraf, hilang daya penglihatan, buah pinggang rosak dan juga hilang deria rasa pada kaki dan tangan. Jadi, cuba dapatkan makanan yang berglisemik rendah sebagai langkah kawalan.
Nak lebih mudah, ambil sahaja Energizing Soy Protein(ESP). Ianya adalah salah satunya kerana ia juga dapat mengawal selera makan anda untuk tempoh yang lebih lama.
Harga 1 canister hanya RM150( harga pasaran tidak termasuk pos)

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum..

Promosi Vivix dah pun nak berakhir. Esok hari terakhir, selepas itu harga akan kembali ke asal. Bulan ini penuh blog ni dengan kisah Vivix. Yelah, saya pun baru nak berkenalan dengan produk ni. Banyak ilmu baru yang saya dah dapat. Tu yang teruja nak kongsi dengan anda semua. Alhamdulillah, dapat hadiahkan suami sebotol Vivix. Mmenag berbaloi dapat HARGA PROMOSI ni. Dapat juga mencuba.

Alhamdulillah, Vivix dah banyak membantu ramai orang. Tak cukup lagi testimonial yang ada?

Ada kisah :

Tak cukup lagi? Jom, saya kongsikan lagi

credit pic to RahsiaVitamin.com

credit pic to RahsiaVitamin.com

darah-tinggi2

mata

TIBI

jantung-edit

 

Jom dapatkan segera untuk orang-orang yang anda sayang. Sesungguhnya ini adalah sebahagian dari ikhtiar, yang menyembuhkan hanyalah Allah s.w.t. Oh ya, vivix bukan hanya untuk sakit kronik yang sihat tentulah sangat-sangat digalakkan untuk ambil supaya dapat menjaga tubuh badan kita dari sakit-sakit kronik.

* Beli sebotol FREE POSTAGE

* Beli 2 botol, FREE POSTAGE, FREE MEMBERSHIP, Cash Back RM30

* Beli 6 botol, FREE 1botol, FREE MEMBERSHIP, FREE POSTAGE, FREE 2 botol CoqHealth, Cash Back RM250

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

 

Testimoni Vivix dan diabetes

Assalamualaikum…

Satu lagi penyakit yang sering menyerang rakyat Malaysia adalah diabetes.

Q: BAGAIMANA VIVIX DAN RESVERATROL BERFUNGSI SEBAGAI PENAWAR DIABETES?

Terdapat 2 cara resveratrol membantu pesakit diabetes/kencing manis:

1. Meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin:

Rintangan insulin adalah satu daripada faktor penyumbang utama diabetes/kencing manis. Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes/kencing manis.
Apabila tubuh kita hilang sensitiviti terhadap insulin, tubuh akan mengeluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah. Jadi resveratrol pula mampu meningkatkan sensitiviti tubuh kita terhadap insulin oleh itu mengurangkan amaun insulin yang diperlukan untuk mengawal aras gula dalam darah.

Read the rest of this entry »

Cadangan supplemen untuk diabetes

Assalamualaikum..

Diabetes berlaku apabila terdapat tahap gula yang berlebihan dalam darah. Ini terjadi disebabkan badan kekurangan hormon yang dipanggil insulin (yang dihasilkan oleh pankreas) yang diperlukan oleh badan untuk menukarkan gula kepada tenaga.

Pengawalan pengambilan diet adalah salah satu faktor yang penting di dalam pengawalan tahap gula darah. Ini merupakan kunci pengurusan bagi kedua-dua jenis Diabetes Mellitus. Pengambilan diet hendaklah sekata sepanjang hari dan hendaklah konsisten hari demi hari. Bagi pesakit diabetes, mereka perlu berhati-hati dalam pemilihan makanan kerana jenis makanan yang dimakan sangat mempengaruhi paras gula darah.

Jadi bagaimana supplemen shaklee membantu pesakit diabetes?

Jika ada bajet lebih, memang sangat disarankan untuk ambil VIVIX…

vivix-sudu

Read the rest of this entry »

GLA untuk lelaki??

Assalamualaikum…

Selalu kita dengar GLA atau EPO untuk wanita. Untuk cycle period jadi lebih betul, kurang PMS(period pain), sindrom menopous dan yang berkaitan dengan hormon kewanitaan. Tapi tahukah anda, sebenarnya GLA juga boleh diambil oleh lelaki dan banyak kebaikannya. Jom kita tengok satu-satu.

DIABETES

GLA adalah satu asid lemak dalam badan yang menukarkan bahan seperti hormon yang dipanggil prostaglandin E1 (PGE1),” kata pakar di University of Michigan Health System (UMHS). Lelaki dan wanita dengan Jenis 1 dan diabetes jenis 2 mungkin mempunyai masalah metabolik yang menghalang badan daripada membuat GLA. Ia boleh mengurangkan gejala-gejala yang berkaitan dengan neuropati diabetes, iaitu masalah saraf yang disebabkan oleh kencing manis.

EKZEMA

Lelaki dengan masalah ekzema dan masalah kulit yang lain mungkin kekurangan GLA, jadi mengambil produk yang mengandungi GLA boleh memberi manfaat kepada mereka, kata UMHS. Memetik satu kajian, lebih daripada 1,200 pesakit ekzema dan dermatitis yang mengambil produk yang mengandungi GLA membantu mengurangkan gatal-gatal, edema, pembentukan kerak dan kemerahan. Kajian-kajian lain telah menemui ia dapat membantu untuk merawat ruam kulit yang berkaitan dengan alahan dan gatal-gatal.

ARTHRITIS

Lelaki yang mengalami artritis reumatoid boleh mendapat manfaat daripada mengambil minyak evening(EPO), kerana kandungan GLA yang menukarkan ke PGE1 menghasilkan kesan-kesan anti-radang, menurut UMHS. UMHS juga menemui kesan positif bagi penghidap artritis reumatoid daripada mengambil minyak evening dengan minyak ikan(fish oil). 60 peratus dari mereka dengan artritis reumatoid yang mengambil minyak evening digabungkan dengan minyak ikan dan bukannya ubat-ubatan biasa mengalami peningkatan yang besar.

HEART DISEASE, ATHEROSCLEROSIS AND COPD

Dalam satu kajian, mengambil 3 hingga 4 gram sehari minyak evening menurunkan kolesterol, dengan itu mengurangkan risiko aterosklerosis, kata UMHS. GLA adalah antikoagulan yang penyelidik percaya boleh mengurangkan tekanan darah, melindungi terhadap penyakit arteri koronari dan mencegah serangan jantung.

fungsi

Di Shaklee, kami ada Shaklee GLA Complex yang kandungan GLAnya 2 kali ganda lebih banyak berbanding EPO.

Malah, banyak lagi kebaikan yang bukan sahaja untuk wanita tetapi juga lelaki. Jadi, jangan ingat GLA untuk wanita sahaja tau!!

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

Masih ada yang bertanya tentang Shaklee Fiber unflavored. Mungkin hasil pencarian terjumpa blog ini. Untuk pengetahuan, Shaklee Fiber telah dihentikan jualannya di Malaysia.

fiberPlanDietarySupp

Tapi.. jangan risau. Anda masih boleh dapatkan khasiat dan sumber fiber dari alfalfa.

Antara set yang mengandungi Fiber Unflavored dan diganti dengan Alfalfa :

  • Digestive Health : Alfalfa, Herb-lax, Peppermint-Ginger, ESP
  • Love Your Heart : Lecithin, Omega, Alfalfa, ESP, Garlic, Vit-E
  • Sugar Control Set : Zinc, GLA, Alfalfa, Vita-lea, Vita-C, ESP

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum..

 

Vivix merupakan tonik/jus anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan hasil penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee. Ramuan utama Vivix terdiri dari European Elderberi, Polygonum Cuspidatum, Lobak Ungu dan yang paling istimewa sekali Anggur Muscadine.

Apa hebatnya Anggur Muscadine ni?

Anggur muscadine adalah anggur yang jarang didapati, dan ia adalah anggur terbaik kerana ia hidup secara semulajadi dalam cuaca yang ekstem. Semakin buah anggur itu terdedah kepada suasana ekstrem, semakin ia menghasilkan resevratrol yang tinggi!(sumber)

1. Anggur Muscadine sesuai dengan iklim hangat & lembap. Berlainan dengan anggur jenis lain yang mahukan iklim dingin.
2. Ia salah satu faktor kenapa anggur muscadine sangat tahan lasak, tinggi anti oksidan dan tinggi kandungan phytonutrients kerana keduanya adalah satu cara alam semulajadi melindungi tanaman seperti anggur muscadine (umpama antibodi semulajadi pada buah)
3. Ia dikenali sebagai super grapes kerana saiznya yang besar selain kandungan nutrien yang lebih power dari anggur biasa.
4. Anggur biasa mempunyai standard 19 pasang kromosom. Anggur Muscadine mempunyai 20 pasang.
5. Ia mempunyai kadar Resveratrol 6x lebih tinggi dari anggur merah
6. Ia satu-satunya anggur yang mengandungi Ellagic Acid
7. Shaklee menggunakan keseluruhan buah anggur; kulit, isi & bijinya keranasigh/div>
  • Anti oksidan & phytonutrients yang tinggi dalam kulit anggur
  • Kandungan Resveratrol yang tinggi di dalam biji anggur
  • Isinya juga mengandungi nutrien yang sangat berguna

(sumber)

European Elderberry

  • Mengandungi flavonoids yang mempunyai ciri atioksidan yang kuat, menyebabkan sistem imun yag lebih kukuh unuk melawan jangkitan virus dan bakteria
  • Sangat kaya dengan sebatian yang dikenali anthocyanin, yang memberi kesan anti-radang.
  • Elderberi tidak hanya kaya dengan anti-oksidan tetapi juga vitamin A, B dan C serta nutrien seperti asid amino, karotenoid, tannin dan rutin.
  • Selain menguatkan sistem imunisasi bagi melawan virus dan flu, berkesan terhadap jangkitan asma, batuk, sesak hidung dan dada dan diabetes
  • Ia juga dapat merendahkan tahap kolesterol dan memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung
  • Elderberi juga membantu mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.

Polygonum Cuspidatum

  • Polygonum Cuspidatum (juga dikenali sebagai Knotweed Jepu) adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, yang juga banyak ditemua di Amerika Utara dan Eropah.
  • Knotweed Jepun adalah sumber komersial Resveratrol, yang juga terdapat dalam ekstrak kulit dan biji anggur merah
  • Polygonum Cuspidatum mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan bayak jenis perubatan tradisional Cina.
  • Ahli-ahli sains telah menjalankan pelbagai ujian terhadap resveratrol. Ujian tersebut mendapati resveratrol mampu melambatkan proses penuaan, menurunkan tahap kolesterol dan tekanan darah, meningkatkan prestasi olahraga dan menyingkirkan sebatian yang tidak diperlukan oleh tubuh.

Lobak Ungu

  • ia adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytkimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumaris dan sesquiterpenses.
  • Mengandungi anthocyanins (menyebabkan warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayuran) yang juga sebagai antioksidan yang mustajab
  • Kajian menunjukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi, termasuk anti-oksidan, anti-radang, anti-mikrobial dan anti-carcinogen.
  • Ia juga mempamerkan kesan pada salur darah, platelet dan lipoprotin yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

Gabungan 4 jenis ramuan ini menghasilkan VIVIX!


Dan sebab perbezaan ini lah anda perlu memilih Vivix kerana manfaatnya :

• Membantu meningkatkan tenaga dan mengurangkan keletihan
• Membantu peningkatan metabolisme
• Membantu mengekalkan kesihatan sistem kardiovaskular
• Membantu mengurangkan risiko pembekuan darah
• Boleh membantu mencegah masalah jantung dan strok
• Membantu badan mengekalkan sistem imun yang sihat
• Satu antioksidan yang kuat yang membantu melawan radikal bebas berbahaya
• Membantu menggalakkan panjang umur
• Adakah dilaporkan untuk membantu dalam kehilangan berat badan (slimming)
• Membantu mengurangkan keradangan
• Membantu mengekalkan tahap kolesterol yang sihat
• Membantu menggalakkan paras gula darah yang sihat

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

Saya sangat-sangat suka promosi bulan ni. Kenapa? Sebab ia OMEGA GUARD!!. Bagi yang dah visit FB page kami tentu dah tahu tentang berita ni kan. Ada yang dah order 2 botol, 3 botol pun ada. Sebab ia memang sangat-sangat berbaloi.

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.

Sesuai untuk :
1) Kanak-kanak usia 1 tahun ke atas (Usia 0-6tahun adalah peringkat umur yg sangat kritikal dimana pertumbuhan otak yg yg pintar perlukan makanan yg kaya dgn asid lemak Omega 3, DHA dan EPA. dan bagus utk sistem imunisasi kanak2,asma,eczema)

2) Ibu menyusu dan ibu hami(2nd&3rd trimester) (perkembangan otak bayi, kurangkan risiko lahir pramatang, dan mengurangkan alahan bayi slepas bayi dilahirkan)
3) Lelaki dan wanita yang mengalami sakit sendi, gout, arthrithis
4) Mereka yang ingin kurangkan berat badan (omega 3 meningkatkan hormone Leptine yg mengawal selera makan dan membakar lemak lebih cepat)
5) mereka yang alami stroke & athma
6) Mereka yang ingin turunkan paras kolesterol
7) Mengurangkan selsema & batuk (memanaskan badan)

Shaklee OmegaGuard mengandungi Omega -3  yg kaya dgn DHA dan EPA. Omega 3 adalah asid lemak yg perlu tetapi badan kita tak dapat menghasilkannya maka ia perlu diambil dari diet harian

sumber

Jom dapatkan sekarang!

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

Assalamualaikum..

Kebelakangan ni ramai yang bertanya tentang produk untuk kurangkan berat badan. Sebelum tu, sudahkah anda membaca info-info tentang HEALTHY WEIGHT? Pening kerana terlampau banyak produk?

Sekiranya anda mahupun hasil yang cepat dan mampu, anda boleh dapatkan kesemuanya sekali. Walau bagaimanapun, saya faham ada yang mempunyai kekangan kewangan, inginkan hasil optimum dengan kos yang kecil.

Inginkan cadangan produk yang boleh membantu anda?

Sila jawab kaji selidik ini dulu ya. Nanti saya akan emailkan produk cadangan yang sesuai untuk anda..

KAJI SELIDIK PRODUK DIET

Walau bagaimanapun, Supplemen hanyalah sebagai salah satu usaha. Selain itu, anda juga perlu jaga pemakanan dengan makan makanan yang berkhasiat dan makan mengikut waktu. Lebih baik makan sedikit tetapi kerap berbanding makan banyak sekaligus kerana badan perlukan banyak tenaga untuk proses makanan yang banyak tersebut.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

Assalamualaikum..

Kita biasa degar tentang penyakit 3 serangkai ni kan terutama kepada golongan berusia. Kalau ada kencing manis biasanya didatangkan sekali pakej dengan darah tinggi dan sakit jantung.

Tahukah anda bahawa kencing manis sebenarnya tak menjadikan seseorang menghidap darah tinggi dan sakit jantung, sebaliknya ia adalah kesan sampingan daripada ubat kencing manis.

Ini kerana ubat adalah jenis drug (dadah) yang bukan komponen tubuh. Ia mengurangkan simptom sesuatu penyakit tapi mempunyai kesan sampingan.

Antaranya ubat jenis metformin yang digunakan untuk meningkatkan fungsi insulin sekaligus menurunkan paras gula. Namun kesan sampingan ubat ini adalah ia menjadikan tubuh kehilangan/kekurangan vitamin B dan antioksidan serta perlindungan kardiovaskular semulajadi tubuh iitu Co-Q10.

Kehilangan antioksidan dan pelindung kardiovaskular menjadikan seseorang pesakit diabetes terdedah kepada sakit jantung. Begitu juga ubat jenis Sulfonylures yang memberi kesan sama.

Pesakit kencing manis yang mengambil ubat jenis Thiazolidinediones terdedah kepada masalah yang lebih besar, iaitu masalah jantung.

Diabetes atau kencing manis adalah penyakit berkaitan diet yang agak popular. Malah zaman sekarang budak2 muda pun dah kena diabetes. Jadi untuk mencegahnya ialah dengan mengamalkan cara hidup sihat, pemakanan seimbang, aktiviti yang menyihatkan dan sebagainya.

Untuk pesakit diabetes pula bagaimana? Ya, jika baru kena diabetes sebaiknya bermulalah dengan penukaran cara hidup terlebih dahulu sebelum mengambil ubat.

Pengambilan vitamin? Ya, tentu terutama bagi mereka yang mengambil ubat kencing manis kerana ia merosakkan vitamin dalam badan.

Vitamin untk diabetes:

B COMPLEX

VITA-C

VITALEA

VITA – E (antikoksida)

Bulan ini(Jun 2012) ada tawaran istimewa untuk Vitamin E, jadi jom dapatkan sekarang sebelum tawara berakhir!

PERHATIAN : Sekiranya doktor telah pun memberikan ubat, sila teruskan pengambilan ubat dan jangan berhenti sehingga diminta berbuat demikian. Walau bagaimanapun, pengambilan supplemen mungkin dapat membantu menangani masalah yang timbul akibat kesan sampingan ubat.

 

sumber

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS/WhatsApp ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?