Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Posts Tagged ‘Protein’

ESP sebagai milk booster

Assalamualaikum…

Bila sebut milk booster ni memang pelbagai isu yang timbul. Ramai yang marah bila kata ESP sebagai milk booster no 1. Ada yang mengatakan tiada milk booster di dunia ni.  Orang di Afrika pun masuk boleh menyusukan anak dengan kekurangan nutrisi. Benar, memang benar. Tidak salah sama sekali. Allah dah ciptakan manusia ni dengan sangat hebat.

Yang penting seseorang ibu tu perlu faham asas penyusuan iaitu semakin kerap susu dikeluarkan, semakin banyak susu yang terhasil. Atau dalam kata mudahnya disebut supply and demand. Untuk ibu bekerja, yang anak tidak sentiasa berada di depan mata dan tak boleh pam dengan kerap, memang lama-kelamaan masalah kurang susu akan berlaku. Macam saya sekarang, walaupun zilal dah 1 tahun 8 bulan, alhamdulillah masih menyusukan dia sepenuhnya dengan susu ibu. Cuma bila dah semakin besar, dah semakin banyak makan benda lain, demand semakin kurang. Dah tak kerap bengkak susu seperti dulu. Cuma kalau ada majlis dan dia sibuk bermain sampai terlupa susu, memang akan bengkak juga.

Tapi, saya bukan ambil supplemen semata-mata untuk banyakkan susu. Tetapi juga untuk membantu saya lebih cergas, lebih bertenaga dan lebih sihat. Memang letih bila anak kerap mengempeng, di samping sibuk menguruskan rumah. Jadi, bagi saya, supplemen memang banyak membantu saya.

Lagi satu, kena ingat penyusuan berkait rapat dengan perasaan ibu dan mempunyai proses yang kompleksProses itu dipengaruhi oleh hormon dan hormon adalah sejenis protein. Kalau diet ibu kurang protein?


Penyusuan juga dipengaruhi oleh emosi ibu. Ibu yang gembira & tenang akan menghasilkan susu yang banyak. Ramai tak tahu kekurangan vitamin tertentu boleh menyebabkan stress dan penat. Mungkin kekurangan nutrisi setiap ibu berbeza, sebab itu ada yang berjaya dengan longan kering, pucuk ubi, lobak putih dan ada yang tidak. (sumber)

Read the rest of this entry »

Assalamualaikum…

Sempena promosi Meal Shakes bulan ni, saya nak cerita tentang keistimewaan produk Shaklee yang satu ni.

Meal Shakes Shaklee

Kenapa ia berbeza dengan multivitamin yang lain?

  1. Ianya dalam bentuk serbuk – mudah di hadam oleh kanak-kanak mahupun orang dewasa
  2. Ia turut dilengkapi fiber dan protein
  3. Rasa Vanillanya yang lazat, mudah diterima semua orang.
  4. Ia diperbuat dari bahan semulajadi – buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin(sejenis susu) dan lain-lain.
  5. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam tubuh dari peringkat bayi hingga dewasa. Ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.
  6. Ia boleh dijadikan makanan segera sekiranya tak sempat bersarapan di waktu pagi.

Meal Shakes Shaklee

Read the rest of this entry »

Assalamualaikum..

 

Dah lama tak dapat update blog ni sebab ada beberapa masalah peribadi sikit. Tapi jangan risau, saya masih terus menjual Shaklee. Malah, walaupun tak sempat update blog, masih ramai lagi yang mencari untuk membeli Shaklee. Alhamdulillah. Sudah tentu setiap pembelian diiringan dengan konsultasi dan doa semoga semua yang menggunakan Shaklee terus kekal sihat. Semoga dengan kesihatan yang diberi dapat meningkatkan lagi semangat kita untuk lebih lagi melakukan amal ibadah.

Ok, sebelum berceloteh lebih panjang, mari kita tengok apa promosi bulan ni?

Read the rest of this entry »

Assalamualaikum..

Apa itu asid amino?

Asid amino adalah kimia protein blok binaan dan boleh dipanggil blok binaan untuk kehidupan. Tubuh kita dibangunkan oleh blok-blok binaan ini. Secara struktur, badan anda terutamanya boleh terjejas oleh protein yang dibangunkan daripada asid amino. Dari dua puluh asid amino, badan mengeluarkan lebih daripada 50,000 jenis protein yang memainkan peranan penting dalam badan kita. Asid amino yang menyumbang kepada kesihatan sistem saraf, struktur otot, pengeluaran hormon, organ-organ penting dan struktur sel. Ia benar-benar penting untuk kesihatan.

Jika anda tidak mendapat asid amino yang cukup dalam diet anda, kesihatan anda boleh terjejas. Asid amino penting yang rendah dikaitkan dengan gejala seperti keresahan, penumpuan yang lemah, keletihan, kemurungan, dan ketidakseimbangan hormon.

Asid amino boleh dipecahkan kepada dua kumpulan: yang perlu dan tidak diperlukan.

 

ASID AMINO TIDAK PERLU
Namanya sahaja tidak perlu, namun ianya adalah PERLU. Jangan silap faham ye. Ia dinamakan tidak perlu kerana ia BOLEH dihasilkan sendiri oleh badan kita. Jadi, tak perlu ambil dari sumber luar.

ASID AMINO PERLU
Tidak boleh dihasilkan oleh badan kita, sebab itu kita perlu mengambil makanan yang mengandungi semua zat-zat ini.

Asid amino yang perlu:

– Isoleucine
– Leucine
– Lisin
– Methionine
– Phenylalanine
– Serine
– Threonine
– Tryptophan
– Valine

Semua asid amino melaksanakan fungsi penting dalam badan. Ia bekerja lebih baik apabila anda mengambil semua jenis asid amino, jadi ia adalah penting untuk mendapatkan pelbagai protein dalam diet anda. Protein dalam makanan yang mengandungi semua asid amino dipanggil protein lengkap. Anda akan mendapati sumber protein yang lengkap dalam produk tenusu, daging, ikan, ayam dan soya.

Kebaikan-ESP

ESP Shaklee mengandungi kesemua 9 asid amino perlu

sumber

 

Baca juga :

Kenapa anda WAJIB dapatkan Shaklee ESP?

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

 

Supplemen wajib di bulan puasa

Assalamualaikum…

Bulan Ramadhan dah semakin hampir. Tentu ramai yang mula berpuasa sunat kan. Oh, ya belum habis ganti puasa, jangan lupa ganti ya.

Nak tahu supplemen wajib saya sepanjang bulan puasa, terutama semasa menyusu?

3gem

Inilah mighty 3 gem kegemaran saya. Gabungan Meal shakes, ESP dan Performance Drink.

 

»» Sering LETIH, LESU dan TIDAK BERTENAGA ketika PUASA?
»» Risau TIDAK BERMAYA ketika PUASA kerana anda MENGANDUNG atau MENYUSUKAN ANAK?

Jom dapatkan SET ini sebagai persediaan ketika PUASA nanti!

Jom kita tengok fungsi-fungsi SET PUASA ini…gandingan produk TERLARIS di bulan PUASA!!!

ESP ✿ – Bantu kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. Tidakkah anda mahu tampil jelita di pagi AidilFitri nanti?

Performance Drink ✿ – Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan!

Meal Shakes ✿ – Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan sedikit protein & fiber. Sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan ini. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama. Hanya bancuhkan dengan segelas susu rendah lemak, dan anda boleh kongsikan khasiatnya seisi keluarga!

#NOTE
Ibu-ibu menyusu & mengandung juga boleh mengambil ketiga-tiga produk ini dengan selamat.

✔✔ Terlambat bangun sahur?
Jangan risau. Secawan bancuhan ESP+PD, ditambah dengan beberapa biji kurma akan membantu anda kekal bertenaga sepanjang hari, dan tidak mengganggu jadual “work-and-pump” anda seharian.

credit to RahsiaVitamin.com

order

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

Promosi yang ditunggu-tunggu bulan ini. Khas untuk ibu-ibu yang mementingkan nutrisi si kecil dan juga untuk persediaan puasa.

meal shakes

 

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Siapa yang sesuai mengambil Mealshake Shaklee ini?

  • Bayi bermula 1 tahun ke atas – sebagai multivitamin utk membantu pembesaran yang sihat dan kuat.
  • Kanak-kanak yang selalu sembelit
  • Kanak-Kanak yang kurang selera makan
  • Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan
  • Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang
  • Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil
  • Warga tua dan seisi keluarga

Kelebihan Meal Shakes Shaklee
  • membantu perkembangan minda dan IQ anak
  • menambah selera makan anak-anak
  • membantu masalah sembelit
  • mengatasi masalah selalu selsema dan asma
  • menambah berat badan bagi mereka yang terlampau kurus

Antara set yang mengandungi Meal Shakes :

Set Kanak-Kanak Cerdas : Meal Shakes + Omega Guard

Mighty 3 Gem : ESP + Meal Shakes + Performance Drink (persediaan untuk puasa supaya lebih segar)

Nak beli 1 boleh, nak beli 2 lebih berbaloi, beli 6 lagi lagi laaagiii berbaloi.

Jom dapatkan sementara promosi!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

Jom cuba resipi ESP yang sihat semasa dalam pantang.

Resipi 1

Bahan-bahan :
1/2 inci halia muda
6-7 biji kurma – dibuang biji
1 setengah cawan air
1 sudu besar ESP

Cara-caranya :
1) Tumbuk halia dan kurma sehingga sedikit lumat
2) campurkan dengan 1 cawan air dan reneh dalam periuk guna api perlahan. Biarkan suam sedikit.
3) Masukkan 1/2 cawan air masak dalam cawan dan campurkan ESP. Kacau dengan kuat sehigga larut.
4) Tapis air rebusan halia dan kurma tadi dan tambahkan dalam cawan yang mengandungi ESP.
5) Kacau sebati dan sedia untuk diminum.

Air rebusan halia dan kurma boleh dibuat banyak dan diminum sepanjang hari.

Resipi 2

Dalam pantang sebaiknya minum air panas supaya darah mengalir dengan lebih baik dan badan sentiasa panas. Tapi ESP tak boleh dicampur air panas. Ini kerana ia akan merosakkan kandungan proteinnya. Tapi masih  boleh diminum suam-suam. Saya mulakan minum ESP 1 sudu besar sehari dulu. Bila rasa badan serasi dan bayi pun ok, bolehlah up kepada 2-3 kali sehari.

Apa kebaikan ESP yang saya dapat bila diambil dalam pantang?

  • Memberikan tenaga dan rasa sihat
  • Beri rasa kenyang berpanjangan
  • Luka lebih cepat baik
  • Strech mark dan kesan2 hitam pada badan kesan kehamilan mula hilang sedikit demi sedikit
  • Susu badan menjadi lebih pekat dan meriah (dengan syarat, kerap susukan bayi/pam)
ESP boleh diambil dari hamil sehinggalah menyusukan. Kalau tak menyusukan pun boleh ambil untuk kesihatan kulit, berat badan dan menyeluruh.
Jom cuba ESP hari ini!!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

 

Hubungi :

Hanis Amin (Shaklee ID : 837662)

♥ SMS | WhatsApp : 010-4289601
♥ Email : hanisamin@gmail.com
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife

Assalamualaikum…

Pengambilan supplemen untuk penyusuan bukan sahaja untuk meningkatkan hasil penyusuan tetapi yang lebih penting adalah untuk kesihatan ibu & bayi itu sendiri. Tentunya itu antara sebab ibu-ibu memilih untuk menyusukan sendiri bayi.

 

Apakah kegunaan supplemen-supplemen ini untuk penyusuan?

Protein – Bayi memerlukan protein yang banyak untuk tumbesaran yang berkekalan dan sempurna. Sumber protein yang baik seperti protein soya dalam diet penyusuan anda amat penting untuk pengeluaran susu. Protein membantu dalamm membina dan mengekalkan sel-sel yang menghubungkan setiap bahagian tubuh. Mereka disarankan untuk mengambil sekurang-kurangnya 3 hidangan protein berkhasiat sehari.

Multivitamin – Multivitamin menyediakan vitamin dan mineral penting untuk para ibu yang mana ianya tidak diperolehi daripada diet harian. Kadar vitamin yang mencukupi membantu penghasilan susu yang banyak dan berkhasiat di samping menggalakkan kesihatan ibu dan bayi secara menyeluruh.

Vitamin C – Dalam satu kajian terhadap para ibu yang menyusui bayi dan mengambil vitamin C menunjukkan khasiat vitamin C tersebut tertumpu pada bayi. Oleh itu, menyusui bayi secara ekskusif dapat melindungi bayi anda dari kekurangan vitamin C. Vitamin C penting bagi menguatkan sistem imun dan membina kulit, gigi dan gusi yang sihat.

Vitamin B kompleks – Vitamin B kompleks merupakan vitamin yang diperlukan oleh anda dan bayi anda setiap hari bagi menyokong sistem saraf dan metabolisma yang sihat. Vitamin B mempunyai pelbagai fungsi termasuk pengeluaran hormon, pembentukan sel-sel darah merah, penghasilan tenaga untuk sel, dan mengekalkan saraf serta kulit yang sihat. Ibu yang menyusui bayi perlu mendapatkan vitamin B kompleks untuk memberikan khasiatnya kepada bayi mereka melalui susu ibu.

Kalsium – 40% daripada susu ibu adalah kalsium. Kalsium diperlukan untuk membina tulang yang sihat dan pertumbuhan gigi pada bayi. Wanita yang menyusui bayi disarankan mengambil sebanyak 1300mg kalsium setiap hari.

Alfalfa – Alfalfa mengandungi banyak nutrien penting dan pelbagai vitamin seperti vitamin K, A, B1, B6, C, E, kalsium, zink dan zat besi. Semua bahan-bahan tersebut penting untuk pertumbuhan dan perkembangan yang sihat. Alfalfa juga digunakan secara tradisional untuk meningkatkan pengeluaran bekalan susu ibu.

Asid Lemak Omega 3 – Pengambilan dan tambahan Asid Lemak Omega-3 dalam tempoh penyusuan susu ibu dapat menggalakkan pengembangan otak dan mata anak. Ia telah dibuktikan secara saintifik bahawa neuron lebih mudah berubung apabila kandungan Omega 3 lebih banyak di dalam otak. Tambahan pula, tidak ramai kanak-kanak yang diberi susu ibu mempunyai masalah fungsi otak seperti gangguan hiperaktif dan masalah tumpuan(ADHD) atau autisme.

sumber : Majalah Shaklee Today

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

 

Hubungi :

Hanis Amin (Shaklee ID : 837662)

♥ SMS | WhatsApp : 010-4289601
♥ Email : hanisamin@gmail.com
♥ FB Page : http://www.facebook.com/hanisaminstore

Assalamualaikum…

MUSTAHIL untuk mendapat berat badan ideal? Sekadar angan-angan kosong bagi IBU MENYUSU?

Ramai yang kata dengan menyusu badan ibu akan lebih mudah menurunkan berat badan, atau, mendapat berat badan ideal (pre-pregnancy weight) kerana kalori yang dibakar sewaktu proses penyusuan tersebut.

Namun, tidak kurang juga ramai yang menyangkal dakwaan ini kerana masih gagal menurunkan berat badan. Apatah lagi proses penyusuan itu sendiri membuat si ibu berasa cepat lapar setiap kali selesai menyusu, ataupun selesai mengepam susu (mengosongkan payudara).
Hakikatnya, ibu-ibu menyusu akan membakar lebih kurang 200-500 kalori sehari melalui proses penyusuan. Fakta ini disokong dari laman kellymom.com :
Breastfeeding your baby, on average, burns 200-500 calories per day (above what you needed to maintain your pre-pregnancy weight) — so keep in mind that even without a weight loss program you are burning extra calories.
Namun, proses pembakaran kalori ini juga membuatkan si ibu cepat lapar. Jadi, sebaagian ibu-ibu menyusu menjadikan ini tiket untuk mereka makan banyak, adakala melebihi dari cadangan kalori arian.
Ibu-ibu menyusu disarankan untuk ambil sekurang-kurangnya 1500-1800 kalori setiap hari, tetapi ibu-ibu tetap perlu kawal pemakanan dengan elakkan makan terlalu banyak dan kurangkan makanan berlemak/berminyak/berkolesterol tinggi/makanan segera setiap kali perut berasa lapar!
Jadi, bagaimana ibu-ibu menyusu boleh membakar lebihan lemak dan kolesterol, di samping boleh mengekalkan pengeluaran susu ibu dan membantu si ibu berasa kenyang lebih lama?
5 TIPS PENGURUSAN BERAT BADAN BUAT IBU MENYUSU
  1. Jangan skip waktu makan utama(breakfast, lunch, dinner) terutama sarapan pagi.
  2. Ambil healthy snack(snek sihat) di antara waktu makan utama seperti buah-buahan.
  3. Banyakkan pengambilan air masak di antara waktu makan terutama bila terasa sedikit lapar. Pengambila segelas air masak 30 minit sebelum makan juga membantu anda untuk tidak makan terlalu banyak.
  4. Lakukan senaman ringan setiap hari. seminggu sekali/berkala. Paling minima, gunakan tangga sebagai alternatif kepada lif.
  5. Kerapkan penyusuan/mengepam susu untuk menggalakkan penghasilan susu ibu dengan lebih banyak disamping membakar 200-500 kalori sehari.
Adakah supplemen yang membantu penurunan berat badan secara sihat?
Ya, jika ada memilih supplemen Shaklee, kami mencadangkan 3 vitamin utama ini berasaskan konsep 3B = Bakar, Buang dan Bina, dalam masa yang sama tidak mengganggu penyusuan si manja anda. Malah, ia turut bertindak sebagai penggalak susu!
(1) Lecithin (bakar) – untuk membakar lemak & kolesterol. Sumber kolina dan pengemulsi lemak. Juga dicadangkan kepada ibu menyusu yang kerap mengalami duktus tersumbat (clogged duct) yang berulang.
(2) Alfalfa (buang) – sumber serat untuk menyerap pecahan lemak & kolesterol yang dipecahkan oleh lecithin dan mengangkut keluar dari badan. Melawaskan sistem penghadaman dan terkenal sebagai penggalak susu sejak dari zaman dahulu!
(3) ESP Soy Protein Isolate Powder(bina) – sumber protein untuk memelihara otot dalam proses penurunan berat badan. Protein juga terkenal sebagai penggalak susu selain memberi si ibu rasa kenyang lebih lama dan berpanjangan.
sumber : Genkimomma

 

Apa kata mereka yang dah mencuba?

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Dapatkan promosi istimewa Alfalfa bulan ini!!

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

Assalamualaikum..

2 hari lepas saya share tentang pentingnya protein dalam penurunan berat badan kan. Hari ni, kita baca pula testimonial dari pengguna sendiri.

Alhamdulillah, pengguna ni turun 6kg dalam masa sebulan. Walau bagaimana pun, kemampuan setiap badan mungkin berbeza. Faktor usia, jumlah lemak dalam badan, pengambilan makanan harian, metabolisma dan faktor2 lain perlu diambil kira.

Apa kepentingan setiap supplemen yang diambil?

Vita-lea iron formula : untuk memastikan keperluan 12 vitamin dan 7 galian dipenuhi. Rata2 pengambilan makanan seharian kita tidak dapat memenuhi keperluan ini atas banyak sebab dan kekangan.Dan uniknya Vitalea @ multivitamin shaklee kerana ianya mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh. Lebih-lebih lagi apabila kita kawal pengambilan makanan, mungkin ada nutrien yang berkurangan juga.

Lecithin : Berfungsi untuk memecahkan lemak2. Lecitin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak. Dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak terapung dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan. Perlu diambil bersama produk fiber untuk flush out lemak yang dipecahkan seperti alfalfa atau cinch shake.

Cinch shake – merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat dari campuran propietari protein dan leusina untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. Bebas laktos, rendah glisemik dan dari soya non-GMO. Diperkaya dengan leusina bagi membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda. Tinggi serat dengan 6g setiap hidangan.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?