Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Posts Tagged ‘sakit sendi’

5 Punca sakit lutut

Ketahui 5 punca sakit lutut yang biasa dialami oleh ramai orang.

1. berat badan berlebihan

Punca sakit lutut

Obesiti atau berat badan berlebihan menyebabkan banyak kesan sampingan ke atas kesihatan. Salah satunya adalah sakit lutut. Walaupun terdapat pelbagai perbezaan pendapat sama ada obesiti menyebabkan arthritis ataupun tidak, secara umumnya bersetuju berat badan berlebihan adalah punca sakit lutut dan sendi. Berat badan berlebihan akan memberikan bebanan kepada sendi terutamanya lutut. Setiap kilogram berat yang bertambah akan memberikan tiga ke empat kali tekanan pada lutut. Jadi, Jangan pandang remeh pada berat badan. Jika mengalami peningkatan berat badan, segera menurunkannya menerusi senaman dan pengambilan makanan seimbang. Ini akan membantu mengurangkan tekanan pada lutut. Tidak perlu sehingga mencapai berat badan ideal. Cukup sekadar untuk tubuh yang lebih sihat.

sumber

 

2. tulang rawan semakin menipis

Punca sakit lutut

 

Read the rest of this entry »

Assalamualaikum..

Jika bulan Mei, istimewa untuk hari ibu, jangan lupa bulan Jun, hari bapa pula. Dah sedia hadiah hari bapa? Jangan diketepikan peranan bapa yang bekerja pagi petang untuk menyediakan keperluan asas kita iaitu makanan, tempat tinggal dan pakaian.

Takde idea nak bagi hadiah apa?

Mari saya bagi cadangan beberapa set yang sesuai untuk kaum bapa!

1) Set kesihatan jantung & tenaga

Hadiah hari bapa

2) Set kesihatan kolesterol, jantung & tenaga

Hadiah hari bapa

3) Set kesihatan sendi

Hadiah hari bapa

Berminat nak dapatkan salah satu? Jika ada yang nak bungkusan pembalut hadiah khas untuk suami atau bapa terus pun boleh.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Kami ialah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di Bandar Saujana Putra! Sila SMS/ WhatsApp ke +6010-4289601 (Hanis) untuk self pick-up di Bandar Saujana Putra.

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum..

Jom kita ikuti artikel dari Utusan ini.

APABILA mengangkat barang, ramai yang lazimnya membongkokkan badan, padahal mereka sepatutnya membengkokkan kaki bagi gerak mengusung yang diperlukan. Pekerja pejabat pula duduk di meja dan menghadap komputer berjam-jam tanpa regangan. Setelah penat bekerja dan pulang ke rumah, ada yang terlena di atas sofa ketika menonton televisyen. Adakah senario itu menyamai rutin harian anda? Jika benar, anda menghampiri insiden sakit belakang.

Menurut Pakar Ortopedik, Trauma dan Pembedahan Tulang, Dr. Chang Kok Chun, sakit belakang adalah masalah biasa pada semua lapisan umur kecuali kanak-kanak.

Tambahnya, boleh dikatakan setiap orang akan mengalami sekurang-kurangnya sekali seumur hidup.

“Jika masalah ini berlarutan, mereka yang mengalaminya perlu segera berjumpa doktor.

Setidak-tidaknya mereka perlu mendapatkan pandangan doktor berkenaan punca sakit belakang yang dialami lebih-lebih lagi jika berlarutan.

Walaupun penyakit serius seperti kanser dan jangkitan kuman tulang belakang, jarang berlaku dalam kalangan wanita muda namun penyakit lain yang juga boleh menyebabkan sakit belakang seperti batu karang perlu dipertimbangkan.

Pesakit juga tidak patut bergantung kepada ubat penahan sakit kerana ia boleh menyebabkan kesan sampingan dalam jangkamasa panjang seperti kerosakan buah pinggang dan sakit gastrik,” ujarnya.

Jenis sakit Dr. Kok Chun menjelaskan, sakit belakang secara umumnya dibahagikan kepada dua kumpulan.

Menurutnya, 90 peratus kes adalah dalam kumpulan ‘fungsi ‘ iaitu sakit belakang tanpa perubahan dikesan dalam X-Ray atau Imbasan Pengimejan Resonans Magnetik (MRI).

“Ramai daripada pesakit ini wanita bekerja atau berumahtangga. Kebanyakan mereka bekerja dan duduk di kerusi untuk masa yang lama. Postur duduk yang buruk menyumbang kepada sakit belakang.

“Satu lagi ciri kumpulan ini ialah mereka yang kurang bersenam atau aktiviti rekreasi kerana sibuk dengan kerja pejabat dan rumah. Mereka tidak sihat secara fizikal dan mental. Kepenatan, stres dan sedikit sebanyak tekanan menyebabkan mereka merasa kesakitan belakang lebih daripada orang biasa.

“Kerja mengangkat (heavy lifting ) yang jarang dilakukan mencetus lumbago (severe low back pain) kerana teknik yang salah dan kelemahan fizikal,” ujarnya.

Dalam pada itu, 10 peratus yang lain menghidap sakit belakang yang asli dengan perubahan dikesan dalam X-Ray dan MRI.

Tambah Dr. Kok Chun, kebanyakan mereka mengalami masalah kemerosotan struktur tulang rawan tulang belakang yang dikenali sebagai degenerative disk disease, dan kadang kala slip disk ( prolapse Intervertebral disk).

“Disk adalah tulang rawan di antara segmen-segmen tulang belakang. Ia terdiri daripada tisu serat annular fibrosus yang mengelilingi tisu gelatin nucleus pulposus di tengah-tengah.

Disk berfungsi sebagai penyerap hentakan dan membolehkan mobiliti tulang belakang. Ia merosot dengan umur iaitu disk kehilangan kelembapannya. Ini boleh dikesan dengan MRI.

“Harus diingatkan bahawa bukan semua disk yang merosot menyebabkan sakit belakang,” katanya.

Ini kerana slip disk berlaku apabila disk yang merosot, menonjol dan menekan atas saraf tunjang. Tanda-tandanya adalah sakit belakang yang diiringi oleh sakit menuju ke kaki dan bawah paras lutut (sciatica ).

Biasanya ia berlaku tiba-tiba apabila tunduk mengangkat benda berat. Kemudian, sakit belakang reda dalam masa dua hingga tiga minggu semasa sakit menuju ke kaki semakin bertambah.

“Bertambahnya tekanan axial (paksi) atas tulang belakang semasa mengangkat berat menyebabkan gelang annular fibrosus meletup (sakit belakang) sehingga mengeluarkan bunyi ‘pop’. Ini diikuti gelatin daripada nucleus pulposus secara beransur-ansur terlepas keluar dan menekan atas saraf tunjang (sakit saraf sciatica menuju ke kaki),” katanya.

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/info.asp?y=2012&dt=0624&pub=Utusan_Malaysia&sec=Kesihatan&pg=kn_04.htm#ixzz2oeVrukIj
© Utusan Melayu (M) Bhd

 

Adakah supplemen Shaklee yang dapat membantu?

set sendi

Kata Pengguna :

testi-sakit belakang

Walau bagaimanapun, sekiranya kerap sakit, saya cadangkan anda berjumpa doktor dan check betul-betul puncanya dahulu ya.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

Kolagen adalah protein utama tisu penghubung, tulang, tendon dan kulit yang membentuk kira-kira 40% daripada jisim badan keseluruhan anda. Ia juga merupakan komponen utama dalam kulit, rawan, ligamen dan tendon, dan komponen protein utama tulang dan gigi.

Ia bertanggungjawab memberikan kekuatan dan keanjalan kulit, dan kemusnahannya menyebabkan kedutan yang mengiringi penuaan.

 

Kelebihan dari segi kecantikan

collagen

 

Kebimbangan terbesar untuk kulit apabila kulit kehilangan tarikan dan menjadi kedut. Ini adalah tanda-tanda kekurangan kolagen dalam lapisan dermis kulit. Kolagen merangkumi 70% daripada dermis dan membantu kulit untuk kekal lembut dan tegang. Dengan kekurangan kolagen, epidermis dan lapisan keratin akan runtuh dan terasa berat. Ini menyebabkan kulit menjadi kendur atau membentuk kedutan.

 

 

Kelebihan dari segi nutraseutikal

collagen_bones

 

 

Kolagen telah terbukti secara klinikal untuk membantu mengekalkan fungsi badan manusia dari segi sendi yang sihat, menyokong aktiviti sukan dan pergerakan harian. Selalunya, pembina badan dan atlet meletakkan banyak tekanan pada ligamen dan sendi, yang membawa kepada kecederaan. Dan semakin seseorang itu berusia, tisu penghubung haus dan terdedah kepada kerosakan. Makanan tambahan kolagen boleh membantu dengan mesintesis semula kolagen dan memelihara serta mengatasi beberapa bahagian sendi yang haus dan koyak.

 

 

Umur, tekanan, pemakanan yang tidak seimbang, toksin alam sekitar dan pendedahan cahaya matahari adalah faktor-faktor yang menyebabkan kulit kita kehilangan keanjalan, seri dan kelancaran. Pada usia 25, penjanaan kolagen mula jatuh. Pada usia 60 tahun, paras kolagen dikurangkan kepada kurang daripada separuh, menyebabkan kulit kita menjadi nipis dan kurang anjal.

 

sumber : http://www.vitagen.com.sg/our_products.html

Kenapa anda perlu dapatkan Shaklee Collagen Powder?

shaklee collagen

  1. Berbentuk makanan untuk memastikan sintesis enzim mengoptimumkan serapan ke dlm tubuh badan
  2. Kolagen bermolekul sangat ringan, kira-kira 1,000 Dalton. Microfine size membantu penyerapan yang baik kerana size ini adalah paling optimum diserap oleh sel.
  3. Mempunyai emolient(pelembap) yang unggul dan boleh mengunci kelempaban yang berpanjangan.
  4. Mempunyai antioksidaan yang tinggi untuk mengurangkan kesan pra-penuaan
  5. Mempunyai elemen vitamin B-Complex untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh kita sendiri
  6. Ada kandungan glucosamine utk kesihatan sendi. (bonus point)
  7. Mempunyai bahan yang merangsang pembentukan asid hyaluronic yang memberi kesan kulit lebih tegang
  8. SELAMAT DAN TIDAK BERTOKSIN

 

Dapatkan sementara promosi istimewa bulan ini (Oktober 2013)!!

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

Bagi jutaan orang yang mempunyai ketidak selesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, duduk dan berjalan pun terasa begitu mencabar.

Jangan biarkan sakit sendi menghalang anda dari bergiat aktif, pencegahan awal boleh menjadikan sendi anda sihat pada masa yang akan datang. Sama ada anda mengidapi sakit sendi atau tidak, adalah penting bagi anda mendapatkan nutrisi sendi seiring peningkatan usia.

sendi-tak-selesa

Shaklee meawarkan Set Kesihatan Sendi (Shaklee Joint Health Set) bagi kesihatan sendi optimum yang mengandungi 3 vitamin utama iaitu :

1) Shaklee Ostematrix
2) Shaklee Advanced Joint Health Tablet
3) Shaklee OmegaGuard

Jom tengok apa kata pengguna yang telah menggunakan set ini :

testi-cu ja

 

testi-hasmah-edit

 

testimoni-ajht-201307121

 

Promosi BELI 6 PERCUMA 1 Shaklee Advance Joint Health Tablet sedang berlangsung sehingga 31 Ogos, 2013!

Atau, anda boleh juga memilih untuk:
– Beli 1 dengan harga jimat!
– Beli 2 pada harga istimewa!
– Beli 6 dan dapatkan 1 ekstra secara Percuma!
– Beli Set Kesihatan Sendi dengan harga wowwww!

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum..

Apakah AJHT?
❥ Satu formulasi yang menggabungkan bahan-bahan yang amat berkesan, bagi menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat.
Siapakah yang memerlukan AJHT?
❥ Golongan dewasa (bukan sahaja warga emas) yang mencari satu produk semulajadi dalam mengekalkan kesihatan sendi mereka. Juga kepada golongan muda yang mengamalkan gaya hidup lasak dan aktif.
Apakah ekstrak jagung?
❥ Esktrak jagung secara semulajadinya kaya dengan glukosamina (gula amino dan merupakan blok utama bagi proteoglikan. Glukosamina ni, digunakan untuk membina tulang rawan (tulang lembut putih tu, macam selalu kita jumpa kt bahagian dada ayam), dan lender bagi melicinkan sendi. Juga, glukosamina mengandungi bahan yang dijumpai dalam tendon dan ligament.
Apakah Boswellia?
❥ Merupakan gum resin dari pokok Boswellia Serrata. AKBA (asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) yang merupakan bahan aktif utama Boswellia berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
Kenapa Boswellia istimewa?
❥ Kerana, ianya bukan sahaja mengandungi AKBA, malahan turut mengandungi unsur2 semulajadi lain dalam resin Boswellia yang berkait rapat dalam memberikan bioaktiviti yang lebih baik berbanding AKBA sahaja.
Bolehkah ambil AJHT bersama Ostematrix?
❥ Boleh dan sangat baik juga jika turut digabungkan bersama Shaklee Collagen Powder dan Vivix.
Bagaimanakah cara pengambilan AJHT?
❥ Untuk hasil terbaik, ikut saranan 2 tablet sehari.
Mengapa ia bebas kondroitin?
❥ AJHT Shaklee tidak mengandungi sulfat kondroitin kerana ia tidak diserap dengan baik jika diambil secara oral (telan). Penyelidikan terbaru juga menunjukkan sulfat kondroitin boleh mengganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina yang lazimnya diserap dengan baik jika diambil berasingan.
Mengapa AJHT mengandungi vitamin C?
❥ AJHT menyumbang nilai harian 100% vitamin C, kerana ianya merupakan nutrient penting yang diperlukan bagi sintesis kolagen. Kolagen merupakan satu komponen tulang rawan dan tisu2 penghubung yang lain dalam tubuh.
Mengapa AJHT mengandungi mineral surih zink, tembaga dan mangan?
❥ AJHT menyumbang nilai harian 10% mineral surih zink, tembaga dan mangan yang merupakan factor sampingan bagi enzim2 yang membina kolagen dan glikosaminoglikan.
Adakah AJHT berasaskan sayur-sayuran?
❥ Ya.
AThumbCut_130517-114159Sebotol mengandungi 60biji. Harga runcit adalah RM124.
Berminat untuk dapatkan pada harga istimewa?
Cepat-cepat hubungi saya sekarang!!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum..

Biasanya jika mengalami osteoarthritis, sakit lutut dan sakit pinggang, doktor akan mencadangkan supaya mengambil supplemen glucosamine.

Apa itu glucosamine(glukosamina)?

Dalam ruang sendi tulang kita terdapat satu lapisan yang bertugas seperti minyak pelincir untuk melindungi tulang daripada cedera akibat sentuhan kerap antara tulang. Lapisan ini dipanggil sebagai Glucosamine. Ia merupakan salah satu unsur zat yang penting dalam pembentukan sel tulang lembut.

Walau pun bahan pelincir ini dihasilkan secara semualajadi oleh badan, tetapi penghasilannya akan berkurangan seiring dengan peningkatan usia seseorang. secara tidak langsung, kekurangan Glucosamine akan mempengaruhi proses metabolisme dalam sel sendi tulang dan menyebabkan tulang lembut semakin menipis.

Dalam jangka panjang, seseorang akan mengalami masalah penyakit gout dan penyakit lain yang berkaitan dengan sendi tulang. Namun demikian, punca terjadinya gout turut disebabkan senaman yang tidak betul dan ketidakseimbangan zat dalam jangka masa panjang.

(sumber)

Adakah Shaklee mempunyai supplemen glukosamina?

AThumbCut_130517-114159

 

 

Shaklee mempunyai supplemen Advanced Joint Health Tablet di mana salah satu kandungan adalah ekstrak jagung iaitu satu sumber pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Banyak kajian yang diterbitkan menunjukkan yang supplemen ekstrak jagung dapat menggalakkan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksibel. Kajian bertahun-tahun juga mengesyorkan yang suplemen ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa panjang.

 

Joint Health Tablet juga mengandungi ekstrak boswellia iaitu gum resin dari pokok Boswellia serrate. Ekstrak boswellia digunakan untuk menyokong sendi sejak berkurun lamanya, yang juga berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

Selain itu, ia juga mengandungi zink, tembaga, mangan dan vitamin C untuk membekalkan sokongan nutrien dan faktor sampingan bagi enzim-enzim yang membina kolagen dan glukosaminaglikan.

Advanced Joint Health Tablet adalah 100% berasaskan sayur-sayuran dan bebas gluten.

Ia juga sesuai digabungkan dengan Ostematrix dan Collagen Powder untuk kesan dan hasil yang lebih baik.

Apa kata cuba AJHT pula untuk kesihatan sendi anda dan juga ibu bapa anda.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

Anda wanita? Ibu? Isteri? Pekerja di pejabat? Suri di rumah? Walau apapun anda… Anda TETAP ISTIMEWA..

Kita ada tanggungjawab yang besar untuk diri sendiri, untuk suami, untuk anak-anak, untuk ibu bapa, untuk pejabat, komuniti, negara, agama dan bangsa.. Jadi, penting untuk kita sentiasa SIHAT, AKTIF, dan sentiasa CERGAS!!

Jom lihat apa yang anda perlukan bagi memenuhi tahap kesihatan anda seharian.

GLA COMPLEX
GLA complex sangat bermanfaat bagi seorang wanita, Ia berfungsi untuk menstabilkan hormon-hormon kewanitaan anda dan memberikan rasa keselesaan bagi anda menempuhi hari2 sebagai seorg isteri dan ibu.membantu mengekalkan kecantikan anda dan melambatkan proses penuaan.

OSTEMATRIX
OsteMatrix mengandungi Kalsium yang tinggi bagi keperluan tulang, gigi dan rambut wanita. Wanita yang kurang atau tidak suka pada susu, boleh menggantikannya dengan ostematrix. Wanita yang telah berumahtangga dan memiliki cahaya mata memerlukan tulang yang kuat, padat dan juga perlu sentiasa memelihara kesihatan yang baik. Insyaallah dengan OsteMatrix ia mampu memenuhi keperluan kalsium harian anda.

OMEGA GUARD
Omega guard adalah ‘ibu’ kepada kesihatan, ia bertindak mengawal keseluruhan sistem tubuh badan. Mengawal tekanan darah, parah gula,kesihatan jantung,perkembangan otak dan juga kesihatan mata anda. Omega 3 tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan manusia, ia hanya di dapati pada ikan laut dalam dan juga minyak kanola. namun sekaran Omega Guard dapat memberikan anda keperluan itu. Setiap peringkat usia memerlukannya.

Buat suami diluar sana, jom hadiahkan isteri anda!!
Buat anak-anak, jom hadiah ibu anda!!

credit to Vitamin Kita
yana

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

Ada mak ayah yang sering sakit-sakit sendi? Apa kata hadiahkan set istimewa buat mereka. Kita pun tentu gembira bila ibu bapa gembira kan.


Kenapa kita cadangkan set? Kenapa tidak hanya Joint Health Tablet untuk keselesaan sendi? Kerana, kombinasi 3 langkah ini paling optimum untuk kesihatan sendi kita.

Langkah 1 : 
Shaklee Advanced Joint Health ~ Membantu mengekalkan tulang rawan yang sihat.

Memberikan manfaat kepada sendi dalam 3 cara:
(1) Menyokong keselesaan sendi dgn Ekstrak Boswellia
(2) Meningkatkna kesan kusyen dgn Ekstrak jagung
(3) Memelihara tisu Penyambung yang sihat dgn Vitamin C , Zink, Tembaga dan Mangan

Langkah 2 :
Shaklee Omega Guard ~ Mengurangkan inflamasi. Omega bertindak
(1) Melambatkan degradasi tulang rawan
(2) Boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi – mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi
(3) Bertindak sebagai pelincir – membantu bergerak lebih bebas apabila sendi-sendi berkeriat-keriut & sakit

Langkah 3 :
Shaklee OsteMatrix @ Kalsium ~ Mengekalkan Sel Tulang yang Sihat.

OsteoMatrix Lebih daripada kalsium sebab
(1) Kalsium, 1,000mg – Sumber semulajadi yang berkonsentrasi dan mudah diserap
(2) Magnesium, 400mg – Bantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang & menguatkannya
(3) Vitamin D, 400IU – Merangsangkan penyerapan kalsium
(4) Boron – Bantu dalam metabolisma tulang
(5) Mangan, tembaga & zink – Mengaktifkan enzim yang membantu dalam pembinaan kepadatan tulang

Nak beli untuk mak ayah juga?

Jom Order sekarang!!

sumber : Vitamin Kita

sendi-yana

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Assalamualaikum…

Saya sangat-sangat suka promosi bulan ni. Kenapa? Sebab ia OMEGA GUARD!!. Bagi yang dah visit FB page kami tentu dah tahu tentang berita ni kan. Ada yang dah order 2 botol, 3 botol pun ada. Sebab ia memang sangat-sangat berbaloi.

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.

Sesuai untuk :
1) Kanak-kanak usia 1 tahun ke atas (Usia 0-6tahun adalah peringkat umur yg sangat kritikal dimana pertumbuhan otak yg yg pintar perlukan makanan yg kaya dgn asid lemak Omega 3, DHA dan EPA. dan bagus utk sistem imunisasi kanak2,asma,eczema)

2) Ibu menyusu dan ibu hami(2nd&3rd trimester) (perkembangan otak bayi, kurangkan risiko lahir pramatang, dan mengurangkan alahan bayi slepas bayi dilahirkan)
3) Lelaki dan wanita yang mengalami sakit sendi, gout, arthrithis
4) Mereka yang ingin kurangkan berat badan (omega 3 meningkatkan hormone Leptine yg mengawal selera makan dan membakar lemak lebih cepat)
5) mereka yang alami stroke & athma
6) Mereka yang ingin turunkan paras kolesterol
7) Mengurangkan selsema & batuk (memanaskan badan)

Shaklee OmegaGuard mengandungi Omega -3  yg kaya dgn DHA dan EPA. Omega 3 adalah asid lemak yg perlu tetapi badan kita tak dapat menghasilkannya maka ia perlu diambil dari diet harian

sumber

Jom dapatkan sekarang!

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?