Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung HUMANITARIAN CARE MALAYSIA BERHAD :
Maybank Islamic : 5515 7500 4299
Bank Islam : 1209 2010 0349 04
CIMB : 8602 135 592
Website: www.mycare.org.my

Kenapa supplemen Shaklee tak berkesan pun?

Assalamualaikum…

Ada juga yang dah cuba supplemen Shaklee tapi mengadu tak berkesan atau takde perbezaan. Memang Shaklee tak berkesan sekiranya berlaku perkara-perkara di bawah ni.

1. Tak sabar

Shaklee bukannya ubat magik, ambil sehari dua kemudian mengadu tak berkesan. Shaklee adalah supplemen, dalam erti kata lain makanan tambahan untuk membantu. Biasanya untuk kesan optimum, adalah pengambilan berterusan dan istiqamah selama 3 bulan. Namun, ada orang yang cepat, mungkin kerana badannya kurang toksik atau kurang ambil produk-produk lain sebelum ini yang mengganggu penyerapan.

Kalau nak kurus, janganlah expect baru makan seminggu dah kurus melidi. Ataupun ambil alfalfa 3 hari susu dari 1 0z jadi 30 oz.

2. Tak konsisten

Ada pula yang bila tanya, rupanya tak konsisten pun. Sekejap ambil pagi, sekejap ambil malam, sekejap ambil sebiji, sekejap dah terlupa tak ambil langsung. Macam mana nak nampak kesan macam tu? Ambil la apa-apa produk pun, kalau tak konsisten memang sukar nampak hasil. Maka, adalah itu salah produk? Atau diri sendiri?

3. Tinggalkan perkara asas

Sekali lagi, supplemen adalah makanan tambahan. Tapi jangan dilupakan perkara asas. Contohnya, kena juga ambil pemakanan seimbang. Kalau nak kurus, kena juga jaga pemakanan dan senaman. Kalau nak susu banyak, kena juga kerapkan penyusuan. Bukannya makan alfalfa tapi malas nak pam. Memang tak menjadi.

4. Tak ikut dosage yang ditetapkan

Ada juga yang nak jimat-jimat tak nak ikut dosage yang dicadangkan. Kita cadangkan 2 biji sehari, dia ambil sebiji je sehari sebab nak jimat. kemudian expect lepas seminggu dapat hasil. Mana boleh. Bagi saya lebih baik ambil betul-betul dan dapat kesan daripada nak jimat tapi tak dapat kesan. Lagi rugi kan kalau dah beli tapi tak dapat kesan pun sebab kita nak jimat sangat.

5. Ikut jadual yang diberi.

Ada sebab pengedar ada berikan jadual mengikut masa tertentu. Jangan pula sebab malas nak ingat anda telan semua sekaligus. Ada supplemen yang mengganggu penyerapan supplemen lain. Ada yang memerlukan supplemen lain. Jadi, ikutlah jadual yang diberikan. Kalau lepas sebulan masih hasil kurang memuaskan, pergi balik kepada pengedar anda, mungkin dia boleh analisa dan mungkin perlu ubah jadual.

INGAT! Bukan pergi pada pengedar lain pula ya dan beritahu, “saya dah beli produk ni macam mana cara pengambilan?” Jagalah juga hak pengedar.

6. Tak detox

Kenapa detox ni sangat penting? Sekiranya selama ini jika amalkan diet tidak sihat atau terdedah pada pencemaran, tubuh badan kita mungkin banyak toksik dan sukar menyerap vitamin. Detox paling mudah adalah dengan minum air masak 3 liter sehari. Selain tu, banyakkan pengambilan buah dan sayur. Atau boleh juga ambil produk detox seperti Alfalfa, Herb-lax dan DTX Complex.

Jadi, sebelum anda claim produk tidak berkesan, check dulu, adakah anda telah menjadi pengguna bijak dengan mengikut arahan yang diberikan? Jika tidak, anda memang membazirkan wang anda. 

Your Shaklee Independent Distributor
Hanis Amin
♥ SMS | WhatssApp | Telegram : 010-4289601
♥ Shaklee ID : 837662
♥ FB Page : http://www.facebook.com/HanisHealthyLife
♥ Email : hanisamin@gmail.com

Leave a Reply

CommentLuv badge

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?