Order sekarang!


atau SMS/WhatsApp/Telegram :

010-4289601 (Hanis)

Best selling!!
Dapatkan info terkini segera..

* Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk dan jadual pengambilan adalah khas untuk pelanggan kami sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk jadual pengambilan & kosultasi selepas pembelian. Terima kasih.
Free Palestine, Pray 4 Syria
Tabung Kecemasan Gaza Aqsa Syarif di sini :
http://on.fb.me/1jlP2li
Akaun Maybank Islamic : 551575-004299
akaun Bank Islam : 1209-20100-34904
email : projects@aqsasyarif.org.my

Tabung Kasih Ummah Syria
Bank Islam Malaysia Berhad
120290 100 63512
(Pertubuhan IKRAM Malaysia)
email : i4syria315@gmail.com

Assalamualaikum..

Sabtu lepas saya berkesempatan menziarahi opah. Saya kan cuti raya lambat, jadi bila semua dah balik baru saya sempat pulang ke kampung. Sebelum puasa dah balik kampung tengok opah. Masa tu keadaan opah memang sangat menyedihkan. Bila berdiri je nak tumbang. Bila duduk asyik tertidur. Nak cakap dan makan pun macam tak larat.

Mujur saya memang dah ready bawa balik Vivix untuk opah. Malam tu saya suapkan satu sudu kecil. Esoknya sebelum balik, saya bagi satu sudu lagi. Lepas tu makcik saya bawa duduk dengan dia di Kedah kerana mudah nak jaga. Opah terpaksa ulang-alik ke hospital. Sempat saya pesan minta makcik bagi sedikit Vivix tu.

Alhamdulillah, sebelum raya opah kembali ke rumahnya di Perak. Dan semasa saya ziarah dia minggu lepas nampak keadaannya bertambah baik. Cuma dia dah banyak lupa. Saya tak pasti berapa banyak opah ambil Vivix sebab dia memang dah tak berapa ingat. Cuma saya pesan pada adik saudara saya yang kerap ziarah opah supaya bagi sekali sehari.

Walaupun opah tak ambil Vivix dengan konsisten, saya yakin ia turut membantu opah. Selepas saya bagi opah Vivix, esok harinya pagi2 opah duduk di luar dan menyapu sampah di luar. Terkejut saya tengok opah. Kemudian, dia siap ke dapur dan buat sambal belacan yang sangat dirindui. Alhamdulillah, rasa seronok sangat sebab sebelum balik nampak opah lebih bertenaga.

Sebelum kami pulang, dia sempat duduk di luar dan bersembang-sembang. Takdelah rasa sedih sangat nak tinggalkan opah berdua dengan atuk macam sebelum bulan puasa yang lepas.

Harapnya opah terus kekal sihat. Muadz pun seronok main dengan moyangnya. Sayang opah..

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

 

Hubungi saya di hanisamin@gmail.com atau SMS ke 010-4289601 (Hanis) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.


One Response to “Semoga Opah terus sihat…”

Leave a Reply

CommentLuv badge

Translator
Translator Plugin
Ayat seribu dinar
Ahlan wasahlan…
Assalamualaikum & selamat sejahtera

Selamat datang ke Hanis Healthy Life. Hanis Amin adalah pengedar Shaklee yang sah, yang juga pengguna kepada produk Shaklee.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi kami di
email : hanisamin@gmail.com
sms/WhatsApp : +6010-4289601

Terima kasih.

Hazu Enterprise (SA0175455-W)

Set Istimewa untuk anda!

Breastfeeding Set
(Set Penyusuan)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Confinement Set
(Set Berpantang)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Skin Care Set
(Set Penjagaan Kulit)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Healthy Weight Set
(Set Berat Badan Sihat)

Testimonial : KLIK SINI

==========================

Baby & Children Health
(Kesihatan Bayi & Kanak-kanak)

Informasi


Sertai kami di Facebook!


Ada pertanyaan atau komen?